Prvi dan skole

636 42 10
                                    

-Jej,pocela je nova skolska godina.Dovidjenja slobodnom vremenu za klavirom I netflixom i pozdrav neprestanom ucenju i nerviranju.Prosto ne mogu da verujem da cu ponovo morati da se budim u 6h ujutru kako bih stigla na vreme u skolu gde ce mi vrsnjaci osudjivati licnost i oblacenje.Oduvek sam bila detinjasta,volim da se salim sa ljudima i smejem sto glasnije mogu.Ove generacije ne znaju vise za pravu zabavu.Ni ne cudi me sto nikada nisam imala decka.Ne druzim se sa previse ljudi u skoli,imam jednu najbolju drugaricu i dokle god imam nju,ostale zenske osobe mi nisu potrebne.
-Ona se zove Darija,upoznale smo se u 5.razredu osnovne skole kada je morala da promeni svoju staru skolu.Njeni roditelji su se razveli pa se ona doselila sa mamom u ovaj grad.Kako god,ja sam bila ono cudno dete koje je ona obozavala.Od tada smo nerazdvojne i pricamo jedna drugoj bukvalno sve.
•Ispred skole•
"Hej y/n"povikala je Darija jureci ka meni.
Okrenula sam se ka njoj i pre nego sto sam stigla da joj se javim bile smo u zagrljaju.
"Hej Darija"rekla sam nasmejano.
"Ok,moram da ti kazem nesto",pogledala me je uozbiljeno,"imamo 4 slobodna mesta u odeljenju za nove ucenike".
"Ho,super,kao da im 30 ucenika nije bilo dovoljno"prevrnula sam ocima,a Darija je klimnula glavom.
-Krajickom oka sam spazila jednog momka sa narandzastom kosom pored svojih roditelja.Izgledao je veoma neobicno,u odeci koju decaci obicno mrze u ovom gradu.Ima nekako cudnu facu,kao da je tuzan.Ide prema skoli.Sta ako je on nov ucenik?Uhvatila sam Dariju za ruku i krenula da ga pratim.
"Vidis li onog lika sa narandzastom kosom?"upitala sam je.
"Taj bi i vatrogasna kola zaustavio",nasmesila se,"zasto pitas?".
"Pratimo ga"odlucno sam odgovorila.
Usao je u skolu,a ja sam zajedno sa Darijom potrcala ka njemu.
"Stani.Znas da nece da nas puste unutra ako nismo novi ucenici,a koliko ja znam i nismo?"zaustavila me je.
"Hhhh da,idemo onda do ostalih iz odeljenja"prihvatila sam to i otisle smo do ostalih da se pozdravimo.
•U ucionici•
Ho,divno,konacno smo usli unutra.Mislim da nisu mogli manju ucionicu da daju odeljenju sa mogucih 34 ucenika.Sela sam sa Darijom u 3.klupu do prozora.Ja sam ta koja je sela do prozora jer se vise oslanjam na prepisivanje nego ucenje.
"Sedite deco,imam nesto da vam kazem,a i pokazem"rekla je razredna sva uzbudjena.
"Ah divno,novi ljudi"rekla sam sva razocarana kao i Darija.
Spustila sam glavu na sto misleci da zaklopim oci na koj trenutak dok je razredna otisla do vrata ucionice.Odjednom je Darija pocela da mi bocka rame.
"Y/n,y/n,vidi ovo ok"pozvala me je sva uzbudjena.
Podigla sam glavu i videla....lika sa narandzastom kosom.Da li je ovo stvarnost ili sam zaspala sta?Malo pre sam ga juri,a sada stoji ispred odeljenja i ceka da se predstavi.
"Dakle,hoces li se predstaviti novom odeljenju"upitala ga je razredna.
"Hej ljudi,moje ime je Hoseok ali me mozete zvati Hobi.Skoro sam se preselio ovde iz Koreje i nadam se da ce nam biti zabavno"rekao je sa ogromnim osmehom na licu.
Izgleda tako srecno,kao da je oterao svu onu tugu od malo pre,kao potpuno nova osoba.Osmehnula sam se i pocrvenela.
"Ovaj neki pedercic 100%,izgleda kao zensko,ew je"promrmljao je ostatak odeljenja.
Onaj predivan osmeh mu je nestao.Verovatno ih je cuo.Zelim da bacim atomsku bombu na odeljenje trenutno.Spustio je glavu,stegao ranac i seo u zadnju klupu.Izgleda tako povredjeno.Zelim da mu pridjem i da ga zagrlim i da se druzim sa njim ali ja sam kukavica.Nikad to ne bih mogla da uradim.
"Izgleda da nece biti popularan u skoli"pogledala me je Darija tuzno.
Nisam skinula pogled sa njega.Non stop pise nesto u svesci i pogled sa nje nije pomerio.Razredna nas je pustila ranije kuci i bila sam vise umorna nego srecna.Hobi je bio prvi koji je napustio ucionicu,ustvari sam htela da mu pridjem.Svakako videcu ga sutra ponovo i jedva cekam to.Sacekala sam Dariju i otisle smo kuci.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
°Ovo je bilo cisto upoznavanje sa likovima i radnjom.Prica ce verovatno poceti od sledeceg dela.

Volim teWhere stories live. Discover now