Iznenadjenje

341 30 7
                                    

*Nakon dve nedelje*
Dakle u vezi smo vec dve nedelje.Toliko sam toga novog naucila za te dve nedelje.Kao naprimer to da svaka osoba na Zemlji ima jedinstven pogled na svet,ali medju toliko njih,uspeces da nadjes jednog koji ima isti pogled kao ti.Kada budes nasla tog jednog,posebnog i dragocenog,cuvaj ga.Ljudi su lomljive stvari.Kada padnu rasprsnu se u delice,zato,ne daj mu da se polomi.Drzi ga pored sebe.Dopusti mu da tvoj dodir bude mekano platno koje ce ga sacuvati od lomljenja i koji ce ga uhvatiti pre nego sto dodirne tlo.
Naucila sam i to da onaj ko kaze da moze sam,da on laze.Takva sam bila ja.Mislila sam da cu moci sama,da mi nije potreban neko ko ce mi pomoci da ustanem kada padnem,bila sam zarobljenik onog svog sveta u kome se zivi zivot u ponavljanju.Alarm u 8 sati,dorucak,rucak,vecera i krevet pa sve to ponovi.Mislila sam da je tako najbolje,izolovano od bola i strepnje od reakcije drugih ljudi na moju pojavu.Tamo gde je anksioznost bila kraljica,a depresija kralj.Hobi je bio taj koji mi je pruzio ruku kroz malu svetlost,uhvatio me i izvukao iz crnila.Omogucio mi je srecu i ljubav.Zato,nakon dve nedelje,zelim da mu priredim malo iznenadjenje i osiguram da ovaj dan bude obelezen u njegovom kalendaru.
Tek je 1 sat popodne.Imam sasvim dovoljno vremena.Obukla sam se i nasminkala.Odabrala sam jednu destinaciju u ovom gradu i tamo se zaputila.Za sobom sam ponela crnu kapu kako bi iznenadjenje za Hobija upalilo jos bolje.
"Perfect hair",da,tamo idem.Toliko je veliki ovaj grad ali opet imam osecaj kao da samo ovom frizeru mogu verovati.
"Cao Tanja",javila sam se devojci koja mi sredjuje kosu vec 2 godine.
Postala mi je jedna od najomiljenijih ljudi u zivotu.Uvek se lepo ispricamo i smejemo kada se vidimo.Dosta dugo se nismo videle,drago mi je sto ce mi ona omoguciti Hobijevo iznenadjenje.
"Oh y/n,kako te dugo nisam videla",prisla je i zagrlila me je.
"Pa sta te dovodi ovde danas",upitala me je dirajuci mi kosu.
"Da li bi mogla............?",upitala sam je sa svojim rozikasto obojenim obrazima.
"Naravno,macji kasalj,sedaj na stolicu",uzbudjeno mi je odgovorila.
Provele smo dosta vremena samo pricajuci.Rekla sam joj sve u vezi Hobija,a ona me je gledala tako srecno i ponosno.Verovatno se setila koliko sam samo nezainteresovana bila za zivot ranije,kako sam pricala da mi niko drugi nije bio potreban sem Darije.Razvukla je svoj osmeh i zagrlila me.
"Boze y/n predivno izgledas",uzviknula je Tanja sa svojim rukama na obrazima.
Da.To je bilo to.Predivno.Savrseno.Samo za njega.
Zahvalila sam se Tanji i platila joj.Uskocile smo jedna drugoj u zagrljaj i pozdravile se.
Svoj novi izgled kose sam skupila i stavila kapu.Na putu da jedne od mojih omiljenih radnji slatkisa,zastala sam na trenutak kako bih obavestila Hobija o danasnjim planovima.
Poslala sam mu kratku i jasnu poruku:Ti.Ja.Moj stan.18h.
Boze,moji nece biti kuci do 12 sati uvece,imamo toliko vremena da budemo zajedno sklupcani u toplom i neznom zagrljaju.Ostalo je jos samo nabavka slatkisa.
Znajuci da smo mi jedna velika deca u dusi,uputila sam se prema omiljenoj prodavnici slatkisa.
"Aaa",uzvikivalo je moje srce cim je culo kako me sarene lizalice dozivaju u pomoc da ih sklonim sa onih dosadnih braon polica.
Ali,morala sam ostati jaka.Danasnja stanica mi je bio stand sa krofnicama.
Hobi bi me non stop sa onim slatkim rupicama na obrazima ponudio krofnicom sa cokoladnim prelivom za veliki odmor u skoli.Zato,danas cu ja biti ta koja ce njemu ponuditi.
Uzela sam 6 komada krofnica sa cokoladnim prelivom i jos 6 komada krofnica sa prelivom od jagode.Taman dovoljno da nahrani nasa decja srca.Nakon krofnica,uzela sam i milk sejk jer legenda glasi da krofnice dobijaju magicne moci koje ih ucine jos sladjim ako ih pomesamo sa milk sejkom,a legende se postuju.
I evo nas ponovo.Samo na 20cm smo udaljeni jedno od drugog.Topao znoj je poceo da mi kliza niz lice.Srce mi je uveliko igralo narodno kolo u grudima.Nisam mogla da ostanem jaka.Kupila sam i lizalicu,da.Morala sam.
Vec je 17h?Da li je moguce?Moram da smanjim uzbudjenje prema lizalicama sledeci put.Trceci sam konacno uspela da stignem kuci.
Rascistila sam dnevnu sobu,a na kauc,koji je stajao tamo tacno ispred tv-a,sam stavila jedno pufnasto i toplo roze cebe u koji se ja uvek uvijem tokom filma.Na stocic pored sam stavila kutiju sa krofnicama i napravila sam milk sejkove,ali naravno,tv nije saradjivao sa mnom.Zasto nikada ne mogu naci neki dobar ljubavni film?Bacila sam bespomocan daljinski i na brzaka izabrala jedan od filmova koje imam na cd-u.
5min do 18h.Polako je srce pocelo da mi skakuce,a osmeh da se siri.Jedva cekam da vidim njegovu reakci--,prekinulo me je zvono.
"Poranio je???",povikala sam u sebi.Ustala sam sa poda,nogom ukljucila film i pocistila ono uzbudjenje koje se pojavljuje u obliku prasine na odeci.
Polako sam otvorila vrata iza kojih me je sacekao onaj poznati umiljati glasic.
"Heja y/n",smeskao se Hobi sa skupljenin okicama.
Izvalila sam osmeh i bez ijedne reci ga uvela u dnevnu sobu gde ga je sacekalo slatko iznenadjenje.
"Aaaaa krofnicee",pogledao je u krofnice pa u mene pa ponovo u krofnice.
"Hehe iznenadjenje!",povikala sam,"ali to nije sve,ukoliko sednete na kauc ispred bogato slatkog stocica dobicete jos jedno iznenadjenje i to besplatno",poigrala sam se recima.
Hobi je bez pogovora seo na kauc,pogledao me sa svojim rasirenim ocima i pokazao rupice tokom slatkog smeska.
Samo me trenutak deli od njegove reakcije.Srce mi je iz skakutanja preslo u dzogiranje.Uhvatila sam kapu i polako pustila svoju kosu.
Hobi je ustao sa kreveta gledajuci u mene sa siro otvorenim ustima i ocima.
"Y/n",usne su mu obrazovale siroki osmeh,"narandzasta ti je kosa".
Pocesala sam vrat,"narandzasto iznenadjenje",povikala sam gledajuci ga.Oci su mu se napunile suza radosnica.Ugasila sam svetlo i povela ga do kauca gde smo se zajedno sklupcali u pufnasto cebe.Grlili smo se,mazili,ljubili i kao mali macici se umiljavili jedno drugome.Opet te njegove nezne ruke i topli dodiri,da li cu ih se ikada zasititi?Nista se nije moglo cuti osim tiho izgovorenih "volim te" i filma u pozadini.Tako nam je bilo lepo.Jedno drugog smo zagrlili i tako legli pokriveni na krevetu.Izgubili smo pojam o vremenu.Zaspali smo jedno drugome u zagrljaju...
"Nije me briga sta ce oni misliti,on mi je najvazniji"...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
°Jedva sam nasla inspiraciju za ovaj deo,ali uskoro se blizi kraj prici.Nadma se da vam se svideo ovaj deo i hvala sto citate 💟

Volim teWhere stories live. Discover now