Нещо изскочи в главата ми, тръгнах да влизам вътре и му направих знак да ме последва, но се спря на прага и попита:
- Ще ме пуснеш да вляза в къщата ти?! Дори не знаеш името ми.
- Нали сега ще се запознаем. Хайде влизай- поканих го да влезе, след това седнах на дивана гушнах една малка цветна възглавница и започнахме да си говорим ,не спрях да се смея ,както и той ,но така и не го попитах за името му .
- Значи на рождения ти ден си влезнал във фонтан и са те снимали! А после са качили клипчето в интернет- казах през смях
- Всъщност ме бутнаха , паднах и се намокрих, след това ми беше все едно и продължих да се правя на идиот ,но после един месец ми казваха" Зак мокрото" или "Намокрения". Въпреки че прякорите не бяха смешни. И след случката не ни пускаха да влезем в парка -но тези прякори не са толкова смешни ,защо не спирам да се смея . Чакай малко той се казва Зак ,така и не го попитах.
- Е значи Зак, така ли?! На колко години си ЗАК?
-На 18. Миналия ден ги навърших , а ВИЕ на колко сте госпожице Нора?
- На 17 скоро ще ставам на 18.
- Колко скоро?- попита и повдигна едната си вежда.
- Една година!- и двамата се засмяхме
- Една година ти сериозно ли ,а "Скоро щяла да става на 18"- опита да ме копира, но не му се получи , аз го ударих с една възглавница, той я дръпна ,аз не я пуснах и паднах в скута му, гледахме се в очите. Бях щастлива. Защо бях щастлива.
******
Така в продължение на по малко от месец, когато нашите ги нямаше ,той идваше и ми правеше компания. Станахме си много близки ,но така и не го попитах как прави нещата, които прави.
Един ден той не дойде, точно тогава приятелката ми Дара ми звънна.- Ало. Нора... Как си ?
- Ами добре, защо?
- Искаш ли да излезеш с мен ,Мей ,Олив ,Ема и още двама-трима приятели?
- Не знаммм...- замислих се, но всъщност не съм излизала от нас ,от както се запознах с Зак ,като изключим вечерите ,в който не можех да заспя и се качвахме на покрива, гледахме звездите и си говорехме.
- Ооо, хайде де и Джейк ще дойде.- като каза името усетих усмивката на лицето ѝ
- Шегуваш се. Знаеш ,че?
YOU ARE READING
He ruined my life
Teen FictionТанците са моят живот ,е поне бяха, докато не се появи той и не преобърна живота ми нагоре с краката. Не трябваше да му обръщам внимание ,но беше много сладък и с тази усмивка направо покори сърцето ми. Не знаех как прави тези неща, но после ми каза...