Buna. Ma numesc Jasmine am 17 ani si m-am nascut in Negresti-Oas judetul Satu-Mare. Nu pot sa va spun unde locuiesc deoarece nu cred ca am stat macar un an intr-un singur oras . Mama si tata s-au despartit iar eu sunt singura nu am frate sau sora . Doar eu cu tata . Cum tata lucreaza la o firma este transferat mai mereu. Acum sunt in New York acum o luna m-am mutat si am primit macar o veste buna ca nu o sa ne mutam prea curand.
De cand am venit la liceu toata lumea se poarta ciudat cu mine mai ales cand trec pe holul liceului multi se uita la mine ciudat si vorbesc despre mine .
Mi-am facut o prietena din clasa mea . O cheama Angelina are tot 17 ani doar ca nu stiu daca pot sa am inredere in ea .
Dupa o zi obositoare de joi incerc sa ma relaxez putin . Era sa uit sa povestesc ceva. In clasa in care sunt este un baiat pe nume Ryan si este foarte cute . M-am indragostit de cand l-am vazut prima data . Mie foarte ruine sa vorbesc cu el . Am impresia ca el nici nu stie ca exist. Oare asa o fi ? De cand sunt in New York nu am avut nici o converatie cu el .
La scoala stau in banca cu Angi ( Angelina ) . Okey . Dupa ce am terminat de facut dus merg in camera , ma fac lejera si deschid televizorul cand dintr-o data se aude un sunet " ring ring" . Da e telefonul meu (epic fail)
Este un nr necunoscut de mine . Dupa cateva secunde raspund:
Convorbire:
Eu: Alo .. : ?
Baiatul : Da .
Eu: Ahhh , daaa. ( eram foarte entuziasmata pentru ca vocea mi se parea cunocuta )
Baiatul : Ce faci?
Eu: Bine , dar poti sa imi zici cu cine vorbesc ?
Baiatul : Sunt Ryan , colegul tau de scoala.
Eu : Aaaa , mi se parea cunoscuta vocea... ( ma cam balbaiam pentru ca nu mai puteam de fericire. Cu sa ma sune el cum ? )
Ryan: Am vrut sa te intreb daca esti ocupata maine dimineata , cum facem orele dupa masa ma gandeam daca vrei sa vii la un suc sa ne cunoastem mai bine.
Eu: Da sunt de acord .
Ryan : Okay , te sun maine te las sa te odihnesti. Nopte buna .
Eu : Mersi la fel .
Call end.
De fericire saream ca nebuna in pat strigand : " Vrea sa ne intlnim " ... Cand dintr-o data se descide usa .
Tata : Doamne Jasmi dar ce e cu tine de sari ca nebuna prin camera ?
Eu: M-a invitat in oras
Tata: Cine ?
Eu: Ryan , baiatul de care iti vorbeam .
Tata : De ce ? -_- Nimeni nu se atinge de fiica mea !
Eu : Hai mai tata nu mai sunt un copil . Ma lasi te rog , oricum maine tu nu esti acasa ca de fiecare data.
Tata : Bine , dar daca te raneste cumva o sa aiva de a face cu mine ..
Buna ! Sper sa va placa. Scuze pt greseli . Pana maine cand pun continuarea dati un vot & comm & read :* Va pup :*