Este dumine dimineata , chiar dimineata ? A trecut asa repede noaptea asta . M-am trezit singura in salon , Ryan nu mai era aici , nici geaca lui , nici telefonul , nimic . Sunt singrua . Ma intreb daca tata s-a trezit . Este 06:30 si ma hotarasc sa il sun pe Ryan .
Il sun intr-un de 3 minute dasr nu raspunde imi intra casuta vocala . Oare s-a suparat pe mine , nu mai ma place , nu mai simte nimic pentru mine , ce sa intamplat ?
Ma hotarasc dupa catva timp sa il sun pe tata . Nici eul nu imi raspunde . Ce sa intamplat ? Este parca pustiu aicci . Am murit ? Sunt in rai ? Ce doamne ?
Dupa 5 minute imi suna telefonul . Este tata .
Call ":
Tata : Esti bine scump-o ? Cum te simti ?
Eu : Am crezut ca sunt in rai .Este pustiu aici , Ryan nu mai este si asistenta nu a venit sa ma verifice .
Tata : In 20 de minute sunt la tine , acum ies din Vama , am mers dupa niste contracte . Te pup , asteapta-ma
Eu : Nu plec nicaieri din pacate .
Call end .
Il sun din nou pe Ryan dar de data asta este linie ocupata . Oare nu mai vrea sa vorbeasca cu mine ?
Ma uit pe tavanul alb si plictisitor cand dintr-o data se izbeste usa . Era asistena si si-a cerut scuze pentru zgomot dar era curent . A venit si mi-a luat sange si mi-a zis ca peste 1 ora ajung rezultatele si in functie de ele o sa ma lasa acasa sau o sa imi recomande pastile sau injectii .
O intreb politicos daca stie unde a plecat baiatul care a stat cu mine peste noapte . A zis ca nu l-a vazut cand a plecat .
Dupa 20 de minute ajunge tata si si rezultatele analizelor . Am primit psatile si mi-au dat drumul acasa . Tata a mers la farmacie iar eu i-am spus daca ma lasa acasa la Ryan , sunt foarte grijulie , nu stiu ce s-a intamplat .
Am ajuns si am batut la usa , am cam asteptat vreo 5 minute pana mi s-a deschis usa . Am salutat politicos si am intrabat une este Ryan . Mi-a deschis usa o femeie imbracata in negru cu lacrimi in ochi . Cand am intrat inautru pentru a merge spre camera lui Ryan am trecut pe langa salon unde erau multi oameni care plangeau . Eu deja tremuram , nu stiam ce se intampla.
Bat la usa lui Ryan si aud cand striga " Oricine ai fii pleaca " . Am zis " Chiar vrei sa plec ? " . A venit si a deschis usa si cand a vazut ca sunt eu m-a luat in brate si ma strangea foarrte tare nu imi mai dadea drumul . M-a invitat in camera lui . Era misto nu am mai fot never . ( :))) )
Ne-am asezat pe pat si incepe conversatia .
Eu : Daca nu te deranjeaza , ce s-a intamplat ? Nu stiu nimic , te-am sunat de multe ori si nu ai raspuns .
Ryan : Ahh , (cu lacrimi in ochi ) A murit ...... mama .
Eu : Ce ? Imi pare rau , nu am vrut sa te intristez si mai tare . Condoleante . ( si l-am strans in brate )
Dupa cateva minute am hotarat sa il las singur , nu are timp de mine . Desi a insistat sa mai raman i-am zis ca tata ma asteapta afara . Defapt i-am trimis mesaj sa vina dupa mine . A venit cu mine pana la usa si m-a pupat pe obraz pentru ca a ajuns tata . Tata a venit si i-a strans mana spunandu-i condoleante.
Cum am ajuns acasa am adormit instantaneu . M-am trezit ca este luni si deja 09: 33. Oricum nu ma grabesc pentru ca nu facem n imic la scoala , si dupa cate ma gandesc azi este inmormatarea lui mama lui Ryan . Din pacate nu voi putea merge pentru ca merg la scoala .
Sunt eu Giulia . Imi cer scuze ca nu am postat ieri dar verisoara mea Denisa nu mi-a dat leptopul :( . Azi ma revansez si postez inca o parte dupa scoala . Sper sa va placa va pup :* .