Dupa ce am venit de labaie am stins laptopuil si l-am pus pe masa de birou si m-am pus inapoi la somn . Suna alarma la 07:02 se trezeste Ryan si o opreste si a iesit din camera . Nu stiu unde a mers pentru ca duoa 5 minute de asteptare nu s-a intors inapoi.
Am mers la baie m-am spalat pe fata , maini , dinti si am mers jos in salon . Ryan era in salon pe canapea si se uita la televizor.
Ryan : Neata. M-am adaptat repede aici .
Eu : Neata , ma bucur . Auzi dar nu mergi dupa bagaje .?
Ryan : Am si uitat , bine ca mi-ai amintit , merg sa ma schimb .
Eu ma asez comod pe canapea si schimb programul pe kisstv.
Dupa 5 minute a coborat Ryan si m-a intrebat daca vreau sa vin si eu . Eu i-am raspuns " Nu vreau sa vad ce dezordine lasi acasa la tine pana ce iti gasesti toate lucrurile . Mai bine te astept aici " . Si a plecat .
Deabia dupa 40 de minute a venit plin de geamantane .
Eu : Ryan ... stii ca nu stai in Africa si puteai sa mergi dupa lucruri care nu iti trebuie chiar asa mult . Unde crezi ca inghesuiesti toate astea . ( si rad )
Ryan : In garaj este destul loc . Nu stiu niciodata daca am nevoie de ele .
Eu : Okay ...
Dupa un timp se face deja 10:30. Am cautat ceva de mancare in frigider , am mancat , ne-am imbracat si am pornit spre scoala .
Dupa scoala am mers acasa si Ryan mi-a spus ca vrea sa imi arate ceva .
Era un album cu praf pe el .
Ryan : Aici sunt plin de poze cu mine si cu mama .
Eu : Abia astept sa le vad . Dar sper ca esti barbat si nu plangi cand o sa vezi pozele .
Ryan : Nu , cand ma uit la poze simt ca este in viata si este langa mine .
Deci pentru ca este 22:27 . Nu este asa tasrziu dar mie somn . Nu sm inspiratie deloc acum . Deci nu este asa spectaculos acest capitol . Ma revansez maine sau poimaine si am sa pun poate 2 parti . Vot , comm ,read :*