~ Dupa o luna ~

20 2 0
                                    

Da . Am facut 18 ani acum cateva sapatamani . Am avut majoratul , totul a fost o nimica toata . De asta nu va povestesc toate tamepeniile si porcariile  asa ca incep  DUPA O LUNA . 

  Da de cand m-a intrebat prima data Ryan daca vreau sa ma mut cu el. Ma tot gandesc . Nu vreau sa il las pe tata singura . Dar nici pe el nu vreau sa il las singur . Nu stiu ce sa fac  . Nu m-am decis . 

 Nu stiu cand ma voi decide . Dar ma tot gandesc incontinu. Acum este miercuri ( 4/9/2-014 ) 21:39 .

  Maine o sa am un fel de ball la scoala . Nu stiu cu ce o sa maimbrac ,  si presimt ca o sa fie naspa si ca op sa ploua si ohh nu mai vreau sa ma gandesc la asta . Pana maine mai sunt destule ore daca nu dormi . Dar trebuie sa dorm . Vreau sa merg sa ii spun tatei ce propunere mi-a faacut  Ryan dar mie tema de ce o sa zica . El este in salon si se uita la meci ,  astept publicitatea . 

 Dupa 5 minute dau publicitate . 

 Merg la tata , ma asez pe canapea si ii zic : 

  Eu : Tata , trebuie sa vorbim . 

 Tata : Ce ai facut ? Sper ca nu ai facut ceea ce cred eu ca ai fauct . 

 Eu  :Ce crezi tu ca am facut ? 

 Tata : Ahh , e cam jenant sa o zis cu voce tare. 

 Eu : Spune! 

 Tata :  Ai intretinut relatii sexuale . 

Eu  : Tata , am o veste pentru tine ,  o iei razna . Nu , nu mi-am inceput viata sexuala . Este vorba despre ce mi-a zis Ryan , vreau sa vad daca ai fi de acord . 

 Tata : Te mariti , Nu, nu sunt de acord  . 

 Eu :  Ma lasi sa iti spun ?

 Tata : Bine . 

 Eu : Acum cateva saptamani , Ryan mi-a propus sa ma mut cu el , daca este singur nu vrea sa fie singuratic . Si crede ca este un pas bun pentru relatia noastra . 

 Tata : Ce ai zis ? Tu crezi ca esti pregatita sa te muti cu el ? 

 Eu :  Poi nu stiu ce sa zic . Dar nu vreau sa te las nici pe tine singur dar nici pe el . 

 Tata : Poi normal ca nu vrei . 

 Eu :  M..m..m-am gandit s..sa stea cu noi .

 Tata: Cu noi ? Adica aici ? In casa asta ? 

 Eu : Mai avem noi alta casa ? Adica o sa avem daca te transfera din nou . 

Tata : Nu o sa ma transfere . Aaa , daca el este de acord , nu  ma gandesc ca ar fii rau . Asa o sa fiu cu ochii pe voi . 

 Eu : Da nu prea suna bine . Dar incercam .

 Merg in camera si il sun pe Ryan . Sper ca nu doarme la ora asta . 

 Dupa 1 minute imi raspunde . 

 Call :

 Ryan : Da  baby ...

 Eu :  Dormeai ?

 Ryan : Nu , normal . 

 Eu : Stii cand mi-ai propus sa ma mut la tine  ? 

 Ryan : Da , normal ca mai stiu . Te-ai gandit  ?

 Eu : Poi nu as vrea sa il las pe tata singur dar nici pe tine . Si m-am gandit sa iti fac o propunere . Tata este de acord . 

 Ryan : Spune !  M-ai facut curios .

Eu : Poi , sa te muti la noi . Asa  nu esti singur si nici tata nu e singur . Suntem ca o familie .

 Ryan : :La tine  ? Adica tatal tau o sa ne spioneze mereu . 

 Eu : Nu cred . O sa se plictiseasca la un moment dat . 

 Ryan : Okay . Pot veni acum ??

 Eu :  Ahh , da , daca ti-ai impachetat lucrurile .

 Ryan : Nu am nevoie de ele azi . Le aduc maine . Vin acum . Spune-i tatalui tau . Te iub. pa 

 Eu : Si eu , pa 

 Call end .

 Am coborat repede la tata si i-am spus ce am vorbit . Iar el a spus : 

 Tata : Okay , eu merg la somn , maine la 06:00 plecarea la munca  . Noapte buna va doresc . Vedeti ce faceti .  Am ochi de vultur plesug . 

 Eu : Da un vultur batran . ( si rad ) 

Tata : Am doar 37 de ani nu sunt batran. 

 Eu : Nu doar la varsta a 2 a.

Tata: Nu sunt la varsta a 2 a 

Eu  :Da  , stiu , stiu . Dute si te culca . 

 Si a pelcat . Dupa ce suna soneria si il invit inauntru . Mergem sus . Merge si isi ia pijamalele la baie in timp ce eu mi le iau in camera  . Si ne punem in pat uitandu-ne la  un film ( drama ) . Am adormit fara sa stim cu laptopul in brate si ne-am trezit pe la 02:00 dimineata  . Cel putin eu , pentru ca aveam nevoie la baie. 

     Buna . Acest capitol / parte sau ce o fi este mai lung deoarece ieri nu am postat , pentru ca am fost putin mai ocupata  . Asa ca m-am revansat . Sper sa va placa . Comm , vot , read  ;) 

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum