Capitolul 4

21 3 2
                                    

Da  este sambata in sfarsit . Astazi o sa lenevesc toata ziua pentru ca asa fac mereu sambata . M-am trezit cu o durere ingrozitoare de stomac si toata ziua am dormit si am stat in pat . Pana cand a venit tata si m-a dus la medic. 

Cand am ajuns era o coada imensa parca a dat boala in toti chiar acum . Sunt ocupate toate locurile si nu mai pot sa stau in picioare . Este 22:30 si inca nu am intrat . Tata s-a hotarat sa ma duca la " Urgente" Pentru ca daca mai atept mult aici o sa " mor " .

 Am ajuns la " Urgente Copii " . Cand am batut la usa si am apasat pe clanta , ce sa crezi era inchis si pe usa scria : " Stai 10 minute , revenim imediat"  . Serios ? Aici este magazin alimentar , eu pot sa mor si pe ei ii doare in partea dorsala .! 

  Da stiu ca exagerez da asa sunt eu mai nervoasa cand ma doare capu'  in halul asta. Stiu ca nu o sa mor da vreau sa zic asa .... Dupa 10 minute vine asistenta si ne cheama inauntru. Ma intreaba cum ma cheama , imi cere bulentinul si incepe sa ma consulte si sa ma apede pe stomac  intrebandu-ma unde ma doare . m-a intrebat daca am avut staruri de greata. Si am spus ca da si ca nu am putut sa ma ridic din pat toata ziua . Si a spus ca imi pune o perfuzie si v-a fi nevoie macar pana maine sa stau in spital . Doamne de ce in spital ? Urasc spitalul . 

 L-a rugat sa mearga pe hol si sa ne lase singura cateva minute. 

 M-a intrebat daca mi-am ionceput viata sexuala . Ce doamne ? 

I-am zis adevarul , nu ,nu mi-am inceput viata sexuala . 

 A spus ca atunci inseamna ca am gastrita . Gastrita ? Ce-i aia ? Din cate am inteles este o boala de stomac .  okay dupa 5 minute de chin cand mi-a bagat  " branula"  in mana  m-a dus intr-un salon in care eram singura , era destul de bun salonul , spre deosebire din cele din Romania . M-am asezat comoda in pat si l-am trimis pe tata acasa sa imi aduca cateva carti si laptopul daca vrea. 

 Normal ca vrea pentru ca atunci cand sunt bolnava imi face toate poftele . Parca nu se mai scurge serul asta din perfuzie . De cateva ore bune tot citesc intr-una , cand inchid ochii vad litere  , niciodata nu mi s-a intamplat asta asa ca nu mai citesc pana maine (spun amuzata ) . 

 Dupa cateva minute de cand am inchis cartea imi suna telefonul . Este Ryan . 

 Call ": 

  Ryan: Ce faci  iubire? Cum te simti esti mai bine ? 

 Eu : Sunt la spital la perfuzie . 

 Ryan :  O doamne vin la tine la ce etaj si la ce camera ? 

 Eu : Etajul 4 camera 5. 

 Ryan : In 10 minute sunt la tine . Te pup scump-o . 

 Call end : 

 Dupa 15 minute ajunge Ryan . Mi-a adus fructe . Ce dacu nu mie foame  ( asa reactionez cand sunt nervoasa si confuza) 

 Ryan   ma pupa pe obraz si incepem sa discutam , tata a mers acasa pentru ca este obosit si maine merge la munca . Eu i-am zis sa mearaga pentru ca este foare  ingrijora .Dar deja parca ma simt mai bine. 

 Fara sa stiu am adormit asa dintr-o data , probabil au pus ceva calmante in perfuzie . 

Ryan a stat toata noaptea vu mine , m-am trezit la 00:30  pentru ca am  simtit ceva . Era asistena care imi scotea perfuzia dar mi-a lasat "branula"  in mana .  Am intrebat-o unde este baitul care era langa mine.  Mi-a zis ca a mers pana jos sa isi faca acapucino . Am inchis ochii iar cand am auzit usa m-am prefacut ca dorm . Eram curioasa ce o sa faca . S-a asezat culcat langa mine si m-a strans langa el . 

   Bun . Giulia ramane fara inspiratie. Si Giulia est nervoasa pentru ca o doare capu' . Giulia vorbeste la persoana a 3 a .  Giulia spera sa va placa si sa o cuzati pentru greseli gramaticale . Pup . Vot&comm&read

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum