Dupa 1 an jumate

8 1 0
                                    

 Dupa un an jumatate  Ryan a plecat in Franta iar eu am ramas aici . Incepand facultatea de drept . 

 Am terminat facultatea de drept si m-am angajat ca secretara la cea mai buna firma din New York .  Ieri am dat castingul si l-am luat  . Abia astept sa imi vad seful .  Sunt secretara celui mai mare director din New York inca nu imi vine sa cred .   Uitand sa va spun ca tatalui meu i-a sucit mintile o tarfa si a plecat cu ea  .Habar nu am unde . 

                                                                                               ***

                    Este 07:30 dimineata  m-am  ridicat din pat cu greu am mers m-am spalat pe fata ,  maini . Si am venit sa imi aleg tinuta pentru  prima mea zi de lucru . Pentru ca sunt secretara am vizionat cateva site-uri despre hainele / tinuta pe care o au secretarele . Asa ca am facut si niste cumparaturi . Mi-am luat o fut neagra  stramta pe coapse  , o camasa alba , un sacou negru si o pereche de pantofi cu toc negri . Nu foarte inalti pentru ca eu cred ca o sa merg si o sa vin foarte des . 

        Acum este 08:00 pana mi-am terminat si machiajul  s-a facut deja ora 8  . In 20 de minute trebuie sa fiu in biroul meu . Mi se pare ciudat sa zic asta " biroul meu " , dar trebuie sa recunosc ca suna bine .  

 Am urcat in masina si am mers spre cladire (firma) . Avea 24 de etaje , unde biroul meu si al directorului firmei era la al 20 - lea etaj . Ma indrept spre lift cu pasi repezi si apas pe buton ca sa coboare . Cand s-au deschis usile liftului au iesit o gramada de oameni din el . Iar cand am intrat , era vreo 20 in lift dar eu m-am repezit si am apasat  pe butonul care scria " 20 " .

     Am ajuns la biroul meu , dechid usot usa . Incerc sa ma acomodez cu locul in care o sa petrec mult timp de acum in colo . Imi dau os sacoul si il pun in cuier . Imi pun geanta pe canapea . Deschid monitorul si ma hotarasc sa  bat la usa directorului pentru am cunoaste seful . 

   Din perspectiva Jasminei :  

  Presupun ca este un barbat de varsta a 3 - a  .Foarte bogatas si  incapatanat .  Poate si dur  .... 

 Dupa numele care sria pe  tablita de pe usa mare neagra " biroul directorului  Robert Leslie " . Dupa nume se pare ca e bogatas mai ales ca este directorului celei mai mari firme din New York . 

   Okay , sa imi revin din toate imaginatiile mele si sa imi fac curaj sa intru inauntru . Trebuie sa bat la usa  sau doar o deschid usor si intru ?  Ma intreb eu de parca as  intreba pe o alta persoana dar nu , eu vorbesc singura .  

   Ma apropi cu pasi marunti de usa si bat de doua ori destul de incet la usa asteptan un " intra " . 

 O voce barbateasca , atragatoare si hmmm  perfecta spune " da , intra " . 

 Intru  , dupa care inchid usot usa dupa mine  si ma intorc spre biroul mare  dupa care era un   scaun de piele maro mare intors cu spatele catre un geam imens . Se intoarce dintr-o data scaunul  pe care era un barbat bine facut  , atragator , cu ochi verzi , parul negru  aranjat putin mai ciufulit si imbracat intr-un costum albatru cu o camasa alba care aproape sa "explodeze"  de pe pietul lui bine lucrat . 

   Eu nu imi gasesc cuvintele pana cand el sparge tacerea si zice : 

 - Tu trebuie sa fii noua  mea secretara  nu ? spune el cu o voce foartte barbateasca . 

 - D-dda , Jasmine. spun eu balbaindu-ma .

 - Eu  ma numesc Robert Leslie si de acum in colo voi fi seful tau si vei face tot ce zic eu inteles ? 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum