Capitolul 3

19 5 2
                                    

Okay la 19 : 00  am ajuns de la scoala pentru ca am facut 1 ora de meditatii . Foarte naspa . Cand am intrat pe usa clasei  toti au aruncat deodata cu tot felul de foi in mine , pna si Angelina . Ceea ce m-a uimit este ca  Ryan nu a aruncat ci hiar i-a spus colegiilor sa termine cu jocurile de " 2 bani " . 

 Cand am ajuns am mers in camera mea mi-am aruncat ghiozdanul si m-am aruncat in pat spunand : " Insfarsit vineri" . 

 Dupa 2 minute m-am ridicat si mi-am luat o pereche de colantii negri , un tricou negru pe care scrie : " I love vampires "  si papucii de camera. M-iam deschis laptopul si am intrat pe  facebook , youtube si pe wattpad normal . 

 Dupa cateva minute primesc un mesaj pe facebook de la Julia  ,  o prietena foarte buna din Romania spunandu-mi :  

 Julia " Mai traiesti ? Ce greu te gaseste omul cand are nevoie de tine . " 

 Eu :  Houuuu , traiesc inca  , inca . 

  Dupa ce am vorbit foarte mult timp  , m-am gandit sa imi fac niste popcorn si sa ma uit la  " Romanii au talent " am uitat sa va zic am antena din Romania cu toate programele din Ro . 

Acum este 22:14 si stau cu laptopul in brate in pat  . Sunt foarte plictisita. 

Dar ca sa vezi ma suna Ryan . Tata nu este acasa acum seara de abia maine a 14:00 vine de la munca .  Da ii raspund  . 

 Call : 

 Ryan :  Pot sa vin la tine sa continuam conversatie care ne-a distrus-o tatal tau ? 

 Eu: Poi ? Nu stiu poti ? 

 Ryan : Asteaptama , acum vin . 

 Call end . 

Dupa 5 minute  se aude soneria . Am mers am deschis usa si l-am invitat inauntru .

 Am mers in salon si ne-am asezat pe canapea .

 Ryan : Deci unde am ramas ?

 Eu :  ... Da  , cand mi-ai zis sa mauit in ochii tai .

 Ryan : Poi , ce ai vazut ?

 Eu :   Pe mine ,  daca m-as uita in ochii orcarui om tot pe mine m-as vedea . /

 Ryan : Vorbesc serios.

  Eu : Si eu foarte serios .

 Dupa un timp Ryan se apropie de mine si vrea sa ma sarute .

Da si Bommmmmmmmmmmmm ...... Ne-am sarutat . Dupa asta a ramas o  liniste .... nu se auzea nici musca .

Dupa 3 minute de tacere  :

 Ryan : Ce ?

 Eu : Poi , ce  ?

 Ryan  : Ce ce?

Eu : Nu stiu ce  ?

 Ryan : Ti-a placut ?

 Eu : Ce  sa imi palca ?

 Ryan : Sarutul  .

 Eu : Nu . Deloc . Sunt foarte dezamagita  . Saruti foarte naspa  . ( facand o fata de genu :     

Bine nu chiar asa :)) 

 Am stat cu Ryan inca 20 de minute si dupa a plecat spunand ca ii este somn . Da am uitat sa va zic . Suntem un cuplu . Cand l-am condus afara  mi-a zis Noapte buna  sa ma visezi si m-a pupat pe frunte . 

Sper ca va v-a placut . Continuarea cred ca o sa o pun maine daca am timp , daca nu duminica . Scuze pentru greseli dar am emotii :)))) . Lasati un comm .  Un vot daca mai vreti capitole si un read daca v-a placut :)) 

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum