Na večeři si sedli spolu Ginny a Harry.
Ginny se sním snažila komunikovat o všem možném ale nedařilo se. To jak se cítil Harry by se dalo přirovnat k vyraženému dechu.
"Ale notak Harry třeba to nebyla ona.. třeba to..no... nevím ale ona nám to vysvětlí.." snažila se Ginny logicky uvažovat ale jedna věc ji nehrála do karet a to to, že onen zmijozelský chlapec přišel na večeři.
Harry okamžitě chtěl vstát a jít k němu ale Ginny ho naštěstí chytla za rukáv.
"Ty snad chceš další trest, je to Malfoy!!!"Harry jenom neochotně kývl hlavou "Na to abych mu spravil fasádu mám ještě dost času" řekl Harry. Za chvíli měli dojedeno a šli na svůj trest.
Když došly k hlavním dveřím stál tam Hagrid.
"Ahoj Hagride" řekli naráz.
"Nazdar dečka" pozdravil Hagrid."Co budeme dělat v lese Hagride?" zeptala se Ginny a vydali se směrem k lesu.
"Profesor Snape vám dal za úkol najít a natrhat kytku která se menuje Europhia erectus ale říká se jí hadí kořen prej ji budete potřebovat na další hodinu"
"A kde ji najdem?"
"To já nevim vona si roste kde chce ale je zvláštní tím, že hodně smrdí takže ji ucítíte" upozornil je Hagrid "A za co jste ten trest vlastně dostali?"
Trochu jimi otřáslo a pak Harry zalhal "My jsme přišli pozdě na lektvary"
"Tak to je Snape nějakej přísnej" bylo mu to divné ale neptal se dál "Tak tady můžete jít, tady máte vak do toho tu kytku dáte a pak ji ještě donesete Snapeovi, kdyby cokoli tak pošlete patrony nebo červené jiskry"
Rozloučili se a spolu se vydali vstříc lesu.
Chvíli šli beze slov pak se Ginny zeptala "Co teď vlastně bude?"
"Jak to myslíš?"nechápal Harry.
"No za necelí rok skončí škola a co bude s námi, jak to řekneme Ronovi? Co bude s Voldemortem, jak na tom bude svět?" začala panikařit Ginny.
"Ginny teď mě poslouchej. My to společně zvládneme, Ron to bude muset časem pochopit ale způsob kterým to zjistil nebyl úplně ten nejlepší" a mlčky poukázal na monokl "A s Voldemortem se netrap" mírně ji odbyl Harry.
"Dobře budu ti muset věřit" řekla polohlasem s lesklýma očima "A kdy, že je ten další zápas ve famfrpálu, vím, že hrajeme s Mrzimorem ale zapomněla jsem kdy"
"Mám pocit, že ve středu"
"Natřeme jim to jako vždy ale těším se na zmijozelaky" usmála se Ginny. Po chvíli nakrčila nos "Hele já už něco cítím...to bude asi ta erekce"
"Tu můžu cítit jenom já" ohradil se Harry.
"Ale já myslím tu zpropadenou kytku ty uchyle" zasmála se Ginny.
"Já nevím kvůli komu máme teď ten trest" řekl Harry a Ginny po něm střelila nepěkným pohledem "ne..ne tak jsem to nemyslel ten trest mi vyhovuje"
"No proto, hele tam je a fuuuuuj merline ta je nechutná na to, že má tak krásný odborný název je úplně nechutná" a měla pravdu, protože ona květina vypadala jako kopřiva vytáhnutá z bažin.
"Podle mě na ní není krásné nic" a oba s nakrčenými nosy šly k rostlině. Měli co dělat aby ji společně vytrhli se vším i s kořenem a nacpaly do vaku co jim dal Hagrid.
"Tak když už máme tu kytku co kdyby bylo vzrůšo" řekla Ginny a rukou se nenápadně sunula k Harryho kalhotám.
"Jako větší než je kytka se jménem erectus?"
ČTEŠ
Bradavické Neřesti
FanficJak by si asi žili naši hrdinové kdyby nepřišla válka? Udělala jsem fan-fikci o tom jak by to asi tak vypadalo. Upozorňuji, že tam můžou být někdy intimní scény a gramatické chyby. Tak varovala jsem vás 😁 užijte si příběh. 01. 08. #91 v kategorii F...