Pondělní ráno nikdy nikoho nepotěší a toto nebylo jiné.
Harry se probudil brzy už o půl deváté a to tento den měl ještě čas, protože mu vyučování začínalo až v deset hodin ale už nemohl usnout.
Tak se vyhrabal z peřin, oblékl košili, kalhoty a navázal kravatu, když mu tu první spálil Snape tak měl naštěstí ještě druhou.
Šel po schodišti na snídani, každý na něj koukal jako na zjevení, protože měl stále růžovou barvu. Cestou potkával rozespalé studenty co šli na hodiny ale připomínali spíše zombie.
Došel do síně kde moc lidí nesedělo. Ginny, Ron ani Hermiona zde nebyli, protože už měli hodinu.
Chtěl si to dneska vyříkat s Hermionu a vyhýbat se Ronovi, protože na další hádku už neměl. Dneska si ještě měli odpikat trest za ty rozepře na obědě.
Nasnídal se a protože neměl co dělat rozhodl se, že si dá krásnou ranní sprchu. V pokoji tuto dobu nikdo nebyl, protože jako jediný se přihlásil na věštění, on neměl moc na výběr buď lektvary navíc, bylinkářství a nebo věštění.
Už byl ve společence a vcházel do ložnic, začal si rozepínat košily a najednou někdo za ním řekl jeho jmeno.
Harry se otočí. "Cho!? Co....co...tu..jak jsi...u merlina,co tu děláš!?
Cho stála před Harrym jak ji nikdy neviděl. Stála tam jenom v krajkových vínově červených kalhotkách a prsa si zakrývala rukou.
"Cho co to děláš?! Jak jsi se sem dostala?!" odpovědi se mu ale pořád nedostávalo.
Pořád na něm visela pohledem.
"Musíš okamžitě zmizet, co když nás tady spolu někdo uvidí, ty víš že mám Ginny tak co to tu vyvádíš?" snažil se odporovat Harry a taky se na ni snažil nedívat ale bylo to těžké sice miloval Ginny ale taky je to kluk...
Cho šla za ním a dala mu ruce kolem krku. Dala si záležet na tom aby se Harryho její prsa dotýkaly "Tak by nás někdo viděl, co by se stalo?" řekla sladce.
Harry nic neříkal radši přilepil svůj pohled ke stropu a snažil se jí nevnímat. Nechtěl Ginny podvést...to prostě nešlo. Cho na nic nečekala a dala mu pusu. Rukama mu začala rozvazat kravatu.
Harry se rychle odsunul a sundal jí ruce z jeho krku. Naskytl se mu pohled na odhalenou Cho. Rychle otočil hlavu jinam "Cho v-všimla sis toho, že nemáš podprsenku......to nemůžu, jsi krásná ale já mám Ginny"
Cho k němu zase přišla, otočila mu hlavu a znovu ho políbila.
Ne to nejde, ovládej se chlape. Co to vyvádíš podvádíš holku o které si snil nemluvě o tom jak bude Ron naštvaný. A co teprve Ginny.
Harry se chtěl bránit ale..ale už se nebránil povalila ho na postel.
Nechal skoro nahou Cho aby mu rozvázala kravatu, rozepla (spíše servala) košili, sundala kalhoty a boxerky - ty byly mimochodem taky od Ginny.
Harry věděl, že je to špatný...věděl, že jetli se tohle Ginny někdy dozví bude konec. Bylo to ale silnější než on. Byl tam nahý stejně jako Cho, měl v hlavě takový zmatek.
Cho ho jemně líbala po celém těle a on se to snažil rozdýchávat.
Co to jenom dělám? Ale líbá opravdu dobře..ne na co to myslíš! Ne to nejde jdu pryč.
Chystal se vstát ale Cho ho přirazila k posteli. Stáhla si kalhotky a obkročmo se na něj posadila jako předevčírem Ginny.
Pořád nic neříkala jenom ho stále líbala. Nasedla si na něj a zhupovala boky nahoru a dolů, pomale přidávala na tempu. Neustále ho líbala aby nemohl nic namítat.
ČTEŠ
Bradavické Neřesti
FanficJak by si asi žili naši hrdinové kdyby nepřišla válka? Udělala jsem fan-fikci o tom jak by to asi tak vypadalo. Upozorňuji, že tam můžou být někdy intimní scény a gramatické chyby. Tak varovala jsem vás 😁 užijte si příběh. 01. 08. #91 v kategorii F...