Ouzou
Uyandım.Saate baktım.Daha erkendi.Saatin alarmı çalmamıştı. Hemen yataktan çıkmak istemedim. Bu yüzden bir süre odamın tavanını seyrettim. Bana sanki uzun bir süre beklemişim gibi geldi. Yine saate baktım. Sadece beş dakika geçmişti. Bu sabah zaman geçmek bilmiyordu.
Günün geri kalanını nasıl geçireceğimi düşündüm. Yapacak bir şey bulamıyordum. Banyoya gitmeye karar verdim. Yataktan kalktım. Kalktıktan sonra gözüm eski takım arkadaşlarımla olan fotoğrafa takıldı. Fotoğrafa baktığımda eski günleri hatırladım ve Erika'yı da... Banyoya giderken bunları düşünüp durdum.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra alarmın çaldığını duydum. Alarmı unutmuştum. Alarmı hızlıca kapattım. Babam ve Ryuji uyuyor olabilirdi. Annemin kalktığından emindim çünkü işi erken saatte başlıyordu.
Odamdan çıkıp mutfağa su içmek için gidiyordum. Işığın açık olduğunu fark ettim. İçeri girdiğimde annemi gördüm.
"Ben gidiyorum Ouzou,akşam görüşürüz."
"Görüşürüz."
Annem odadan çıktı. Ben de su içip oturma odasına geçtim. Tam oturmuştum ki Ryuji'yle babamın geldiğini gördüm.
" Günaydın."dedim.
"Günaydın Ouzou."dediler.
"Bugün erken kalkmışsın Ouzou."dedi babam.Ryuji de babamı destekler gibi başını salladı.
"Evet,bugün bence zaman geçmek bilmedi."
"Kahvaltıyı hazırlamadan önce çıkıp gazeteleri getireyim."dedi babam ve gazeteleri almak için evden çıktı.
Biraz sonra kapı çalındı ve Ryuji kapıyı açtı. Babamın elinde gazetelerin yanı sıra bir şey daha vardı ve onun ne olduğunu merak etmiştim.
"Elimdeki Koç Hanashima ve Kyouko'nun düğün davetiyesi. Size daha detaylı bakmanız için veriyorum. Ben de kahvaltıyı hazırlamaya gidiyorum."dedi babam ve düğün davetiyesini bana verdi.
Ryuji'yle davetiyeye bakıyorduk ve düğünün altı gün sonra olacağını gördüğümüzde şaşırdık. Ve ben bu davetiyenin burada olan eski takım arkadaşlarıma da ulaşacağını düşündüm. Birden aklıma Erika'nın da geleceği geldi ve sevindim.
Aniden aklıma Kota ile Auto'nun İspanya'da oldukları geldi.
"Ryuji,öğleden sonra Kota'yı arayalım mı? Ona da Koç ve Kyouko'nun düğünü olacağını söyleriz."dedim.
" Ben de böyle düşünmüştüm Ouzou. İstersen durumu ona ben açıklayayım."dedi Ryuji.
" Olur."dedim. Böylece Ryuji'yle birlikte Kota'yı öğleden sonra arama kararı aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCTORY KİCKOFF: DÜĞÜN
FanfictionKoç Hanashima ile Kyouko'nun düğününde eski takım arkadaşları yeniden bir araya gelir. Ouzou ve Erika aralarındaki sorunları çözmeye çalışırlar. ©amoremveneficus