Tagi
Koçun düğününe iki gün kala arkadaşlarla son bir kez buluşmak istedik. Öğleden sonra bir alışveriş merkezinde buluşmaya karar verdik.
Alışveriş merkezine girdiğimizde kimse yoktu. Oraya ilk Auto ile ben gelmiştik.
"Onları nerede bekleyelim?" diye sordu Auto.
Etrafıma bakındım. Tam karşımızda bir kafe vardı.
"Şuradaki kafeye gidelim." dedim
Gelen herkesi rahatça görebileceğimiz bir yere oturduk.
Biraz sonra Erika ile Reika geldi. Bizim nerede olduğumuzu bulmak için etrafa bakıyorlardı. Bizi görüp yanımıza geldiler.
"Merhaba kızlar nasılsınız?"
"İyiyim Tagi,sağol." dedi Reika.
Erika sessizdi. Sonra, "Ben de iyiyim Tagi,sağol. Sen nasılsın?" dedi.
"İyiyim,sağol,"dedim. "Koçun düğününden önce toplanmamız iyi oldu."
"Tıpkı eski günlerdeki gibi." dedi Reika.
Erika, "Evet," dedi ve içini çekti. "O günleri özlüyorum."
"Ben de." dedim.
"Shou ve üçüzler geliyor." dedi Auto.
Erika'ya baktım. Susuyordu. Sadece geldikleri tarafa bakıyordu.
Ryuji bize selam verdi. "Nasılsınız bakalım arkadaşlar?"
Hepimiz selamlaştık. Herkes mutlu görünüyordu.
Oturmak için uygun bir yer seçtik. İki masayı birleştirip oturduk.
Biraz sonra garson yanımıza geldi ve siparişlerimizi sordu. Siparişlerimizi verdik.
Siparişleri beklerken bir Erika'ya bir Ouzou'ya baktım. İkisi de durgun görünüyordu.
Herkes sessizdi. Ortamı neşelendirmek için, "Düğüne az kaldı. Heyecanlı mısınız?" dedim.
"Tabii ki yani. Heyecenlı olmamamız tuhaf olurdu Tagi." dedi Shou neşeli bir ses tonuyla.
Erika az da olsa gülmüştü. "Shou'ya katılıyorum." dedi gülümseyerek.
"Erika haklı," dedi Ryuji. "Yalan söyleyemeyeceğim. Ben de heyecanlıyım."
Siparişlerimiz geldi ve yemeğe başladık.
Biraz sonra, "Hadi ama,kalkmayacak mısınız?" diye sordu Shou ayağa kalkarken.
"Şu anda içeceklerimizi içiyoruz. Nasıl kalkalım?" dedi Ouzou.
"Sıkıldım ama. Ne yapayım?"
Erika kolasını alıp ayağa kalktı. "Ben biraz yürüyeceğim." deyip yanımızdan ayrıldı.
Erika gittikten sonra Shou, "Ona ne oldu?" diye sordu.
"Belki de biraz yalnız kalmaya ihtiyacı vardır." dedi Ouzou sakince.
"Ona ne olduğunu hiç merak etmiyor musunuz?" diye sordu Shou. Sesi endişeli ve meraklı çıkmıştı.
"Ben onun yanına giderim." dedim.
Yerimden kalkarak Erika'ya doğru yürüdüm. Biraz ilerideki bir masaya oturmuş,kolasını içiyordu. Bana baktı. Sanki gelmemi beklemiyormuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCTORY KİCKOFF: DÜĞÜN
FanfictionKoç Hanashima ile Kyouko'nun düğününde eski takım arkadaşları yeniden bir araya gelir. Ouzou ve Erika aralarındaki sorunları çözmeye çalışırlar. ©amoremveneficus