Kafe

2.6K 88 44
                                    


        Kota

       Sezonun son antrenmanı bitmişti. Koçumuz bütün oyuncuları toplayıp, "Yeni sezon başlamadan bir hafta önce antrenman yapmaya yeniden başlayacağız. Bu süre boyunca dinlenin, ailelerinizi ziyaret edin. Tatilsiniz." dedi ve bizi gönderdi. Ben tabii ki tatilde olsam bile çalışacaktım. 

       Koçun konuşmasını dinlerken aklıma annemi, babamı, kardeşlerim Ouzou ve Ryuji'yi çok özlediğim geldi. 

      Aslında antrenmandan sonra eve gidecektim fakat buradaki bir kafede bir şeyler yemeye karar verdim. Yanımdan Auto geçiyordu. O da benimle aynı takımdaydı.  "Auto, burada yeni açılan bir kafe olduğunu duymuştum.  Birlikte orada bir şeyler yiyelim mi?" dedim. 

    "Olur Kota. Ben de acıkmıştım." dedi ve beraber kafeye gittik.

     Kafeye geldiğimizde kafenin çok kalabalık olduğunu gördük. Işık yanmıyordu çünkü dışarısı aydınlık ve güneşliydi. 

      "Nereye geçelim?" diye sordum Auto'ya.

     "İçeride sakin bir yere geçelim." diye cevapladı. Güzel, sakin bir yer bulup oturduk. 

      "Ne alalım?" diye sordu Auto. Garson menüyü getirdi. Siparişlerimizi verdik. 

    Masamızda iki tane dergi vardı. Dergilerden birini aldım ve "Futbol" kısmına baktım. Eski günleri düşündüm ve Auto'yla birlikte tuzak oyununa düştüğümüzü hatırladım. Auto'ya baktım, o da bir dergi almış okuyordu.  

     "Korkutulduğumuz tuzak oyununu hatırlıyor musun?" diye sordum.

     "Evet." dedi ve gülmeye başladık. 

      Sonra garson siparişlerimizi getirdi. Yemeği yerken, "Yarın uçak biletlerimizi ayırtıp Japonya'ya dönelim mi? " diye sordum.  

      "Ayırtalım. Ailemi ve Tagi'yi çok özledim." dedi Auto . 

       Yemeğimiz bitmişti. Biz tam kalkmak üzereyken aniden telefonum çaldı. Telefonumu açtım.          

       "Merhaba Kota, ne yapıyorsun?" Arayan kardeşim Ryuji'ydi. 

     "İyiyim, sağol. Antrenmandan çıktık. Auto'yla beraber bir kafeye gittik ve orada bir şeyler yedik." 

       "Auto'nun da yanında olması iyi oldu. İkinizi de ilgilendiren bir haber vermem gerekiyor."   

       "İkimizi de ilgilendiren bir haber mi? Ne oldu ki?"

       "Koç Hanashima ile Kyouko evlenecek. Düğün için buraya gelmeniz gerekiyor."  

       "Koç Hanashima evleniyor mu?" 

      "Duyunca biz de şaşırdık." 

      "Biz de zaten sezonu bitirip tatile çıkmıştık. Auto ile ne zaman döneceğimizi konuşuyorduk. Peki düğün ne zaman?" 

       "Düğün gelecek hafta olacak." 

      " Tamam Ryuji. Biz Japonya'ya dönüşü ayarlayacağız. Görüşürüz." 

       "Görüşürüz Kota."

       Telefonumu kapattıktan sonra  "Ne oldu?" diye sordu Auto. Ona Ryuji'nin bana anlattığı olayı bahsettim. O da en az benim kadar şaşırmıştı.

       İkimiz de Japonya'ya erken dönme konusunda hemfikirdik. Yarın için bilet almaya karar verdik.       

VİCTORY KİCKOFF: DÜĞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin