Abim bana baktı ve dediki " Sende beğendin demiiii yakışıklılar demiiiii." "Hayır, belki evet yakışıklılar tam mıncırmalık." dedim. Ezgi bir bana baktı bir abime baktı ve dedi ki" Yakında o da bizim gibi K-POP delisi olacak kankaa." ve yumruk tokuşturdular. Hayır yani bir tek ben mi akıllıyım diyeceğim fakat bende akıllı değilim ki!!! Abim Beats kulaklığını ve Ipodunu çıkardı Kulaklığı Ipod'a taktından sonra " Ahhhh favori şarkılardan birini açayım ne olsun? Buldum As If It's Your Last." dedi ve kendi kendine bir şeyler mırıldanmaya başladı. "Yaaa benim ne eksiğim var! Bende dinlerim ama Twice dinlerim." Dedi Ezgi ve oda Iphone'un orjinal kulaklığını çıkartıp Ipod'una taktı. O sırada bir tane adam bize baktı ve koşarak yanımıza geldi "Siz Türksünüz değil mi? Aigoooo evet siz Türksünüz biz Güney Kore halkı olarak sizin atalarınıza çok şey borçluyuz. Hatta biliyor musun yavrum benim büyük babam vurulmak üzereyken sizin atalarınız büyük babamın önüne atlamış. Bu yüzden sizlere çok şey borçluyuz."dedi ve sarıldı. "Amcacım evet Türküm lütfen bırakır mısın?" dedim. "Özür dilerim yavrum Tanrı hepinizi kutsasın." dedi adam. "Teşekkür ederim amcacım." dedim. Bizimkilere baktığımda gittiklerini gördüm koşarak onlara yetiştim. Olanları anlattım ve beni dinlemediklerini anlayınca. "AMAN ALLAHIM O PARK JİMİN!!!!" diye bağırdım ikisi de birbirlerine baktı ve bana baktılar o sırada bir kaç koreli birbirlerine baktılar. Çocuk bana yalvarırcasına bakıyordu. Kız topluluğu çocuğa doğru koşarak 'Jimin Oppaa ' 'Nolur evlen benleee' gibi sesler yükseliyordu. Çocuk son bir kez daha bana baktıktan sonra son hız koşmaya başlamıştı. Ezgi ve abime baktığımda şok olmuşlardı. Ezgi bime döndü ve dediki. "Neyse selfieyi çekebildik hatta Park Jimin maskesini çıkardı ve onu güzel kılan şeylerden bir tanesi olan gülüşünü sergiledi.
Aman Tanrım Park Jimin siz Jimin ile böyle karşılaşsaydınız ne yapardınız? @@ezgiasa için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Türklerle Başı Dertte
Fanfiction"Yazın fondoten sürecek kadar cesur olan kadından herşey beklenir."