Yurttan içeri girdiğimizde Jungkook "Evde kız var gözleriniz bayram etsin yo ye yo ye." demişti ergen gerçi benden büyüktü fakat olsundu.
Ezgi'nin gözünden
Jimin ile sohbet ediyorduk o sırada birisi bizim fotoğrafımızı çekti. Telaşlanmıştım. "Eee benim çakma sevgilim olduğuna göre alışmalısın." demişti. Dudaklarıma yapışmıştı ilk öpücüğümü veriyordum çok sert öpüyordu ve beceriksizce oynatıyordu fakat ben karşılık vermiyordum. Şaşırmıştı benden ayrıldı ve kulağıma "İlk öpücüğümü sana verdim küçük değerini bil."diye fısıldadı. "Bende ilkimi sana verdim Jimin-sshi" dedim. " Saygı sıfatı mı ciddi misin şimdi bir daha öpcem karşılık ver." diye emir verdi. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı dudaklarının tadı çok çok güzeldi. Beceriksizce hareket ettiriyorduk.İlk öpücüğümü beni seven adama vermek isterdim. Dudaklarımdan ayrıldı nefes nefeseydik. "Hadi seni yurda götürelim." diye fısıldadı. Kafamı sallamakla yetindim. İnsanlar bizim fotoğrafımızı çekiyordu.Elimden tuttu ve arabasına götürdü kapımı açtı ben bindikten sonra geri kapattı. Uykum vardı erken kalktığım içindi herhalde.
."Ezgi geldik uyan." diye dürtükledi beni. Bende yine kafamı sallamakla yetindim. Kapının önüne geldiğimizde ceplerini yokladı. "Tanrım." dedi sadece ve kapıyı yumrukladı anahtarını evde unutmuş olmalı. Kapıyı Deniz açmıştı beni görünce geri kapadı sonra geri açtı sonr benim kolumu cimcikledi ve ben çığlığı bastım hayvan gibi sıkmıştı."Ohhh be rüya değilmiş." dedi. Sonra Jimin'e baktı ve Türkçe "Lan bu gay değilmiydi." dedi. Jimin beni dürtükleyip "Ne diyor." diye sordu. Bende "Seni tanıyamamış." Bu lafım üzerine Deniz'e dönerek. "Sen kimsin bilmiyorum fakat ben Park Mükemmel Kaslı Uzun Boylu Jimin." dedi. Deniz ise onun bu lafı üzerine geri kapıyı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Türklerle Başı Dertte
Fanfiction"Yazın fondoten sürecek kadar cesur olan kadından herşey beklenir."