Bambam Taktik Maktik Yok Bambam

333 27 8
                                    

"Mantıklı aslında hiç düşünmemiştim ağğğhaaaaaa ommaaaaaa b-ben şimdi biriyle evlenirsem benim çocuğum ya JB'ye baba derse ağğğhaaaa." dedi ağlamaklı bir sesle sonra düzelip "Fakat biraz zaman geçirince alışıyorsun sana bir şey diyeceğim." dedi. "Desene." dedim heyecenla."Twice grubu yan evde oturuyor ama abine söyleme." dedi gülerek. "Sırf gıcık olmak için bile söylemem." dedim ve ellerimizi yumruk yapıp tokuşturduk. "Hyungggggggg biz geldikkkkk. Yakışıklı BamBam'a hoşgeldin de." dedi koşarak sonra bana baktı ve gözlerini kıstı. "Hyungggg bu güzelimsi olup güzel olan fakat güzel gibi gözüken aslı güzel olan fakat gerçekten güzel olan kız kim?" dedi iltifat mı etmişti o şimdi. "Eben." dedim Türkçe. Jinyoung hemen "Ama senin adın Deniz değilmiydi Eben'de ne?" dedi hadi anlat anlatabilirsen. "Eben Türkçe de kız demek." dedim. "Yuppiiiiiiii Türkçe kelime öğrendikkkkkkkk." dedi içlerinden birisi.
"Mark hyung ben 2 tane biliyorum." dedi birtanesi eliyle iki yaparak.  " Neymiş o?" dedi. "Popo ama ne demek oldugunu bilmiyorum.Ne demek noona?" dedi çocuk. "Popo erkek demek." dedim. "O zaman ben bir popoyum yuppiiii Popo popo popo popo." dedi. "Bambam sen niye kıza noona dedin kaç yaşında olduğunu biliyor musun?" dedi Jinyoung. "Eeee hayır kaç yaşındasın?" dedi bana bakarak. "Ben 19'uma gireceğim." dedim. Adı Bambam olan dikleşereksert bir şekilde "O zaman bana Oppa de!" dedi sonra yeniden eski haline dönerek. " Demezsen de olur." dedi gülümseyerek. " Ona dönerek " Senin adın BamBam dı değil mi?" dedim. "Evet dedi."  "Türkiyeye gitsen sana derler ki' BamBam taktik maktik yok Bambam.'" dedim ve anırmaya başladım.

Taktik Maktik Yok BamBam

BTS'in Türklerle Başı DertteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin