Şirket ilişkisi

292 23 5
                                    

Ezgi'nin ağzından

Yeni gelen komşuları ziyaret etmeyecektik. Yankı'yla K-pop gecesi yapacaktık ve bunum için abur cubur lazımdı bende markette dolaşmayı sevdiğim için ben giderim demiştim. Ipod'uma kulaklığımı taktım ve BTS Fire'ı açtım şarkı nakarat kısmına gelince dayanamadım ve sokak ortasında "Fayır fayır." diye bağırmaya başladım herkes tip tip bana bakıyordu onları umursamadan yoluma devam ettim. Deniz her ne kadar erkek K-Pop gruplarına gay desede onunda sevdiği bir kaç tane grup vardı mesela adını bilmesede Monsta x ve Exo'yu sevmişti. Exo'yu Monster ile tanıdı ve dediki 'Aa psikopatlar ve ben psikopat severim nihahahahaha' demişti. Markete geldiğimi fark edince bir tane sepet  aldım ve içine ne varsa doldurmaya başladım. Kasaya doğru ilerlerken birine çarptım. Bu bu Bighit'in menejeriydi kadın bana baktı ve gülümsedi " Beni iyi dinle küçük kız BTS grubu her ne kadar Billboard'da ödül almış olsada dinlenme oranı düşüyor ve sende Park Jimin ile şirket göstergesi olarak birlikte olacaksınız Jimin bunu kabul etti bile T-shirt'ünden anladığım üzere bir A.R.M.Y'sin sevdiğin grup için yap bunu." Ne BeTeSe için yapmalıydım fakat bu kadın beni sürtük gibi gösteriyordu kabul etmelimiydim ahh tabii ki de etmeliydim onurum sevdiğim 7 güzel adamdan daha önemli değildi fakat birazcık nazlanmalıydım. " Üzgünüm efendim ben yapamam ben bir oyuncak değilim gerçekten çok üzgünüm ben-" kadın sözümü yarıda kesti ve "Anlıyorum senin sürtük gibi gösterilmenden korkuyorsun ve o zaman şöyle yapalım  ya kabul edersin ya da tüm özel hayatın yerle bir olur anlaştık hatta senin evdeyken fotoğrafların çekildi  bile. Şimdi Bighit'in sayfasında açıklasak  ve seni o çok korktuğun sürtük durumuna düşürsek. Anlarsın ya A.R.M.Y'ler senin bir A.R.M.Y olmadığını sanarsa daha kötü yorumlar olabilir şimdi anlaştık mı." dedi kafamı evet anlamında salladım "O zaman al iletişim bilgileri yarın saat 13:00 'da Jimin ile ******* cafe'de ol." dedi. Kartı aldım ve teşekkür ettim. Kasaya doğru ilerledim parayı ödeyip çıktım ve sokakta Türkçe "Neden ben" diye bağırdım.

BTS'in Türklerle Başı DertteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin