Yeni Kişiler

274 23 2
                                    


Ezgi'nin ağzından

Eve gittiğimde her şeyi anlatmıştım. Deniz ise Yuppiii enişte geliyorrr diye anırmıştı. Yankı ise o bayılmıştı nedeni bu olay değildi yan evimizde Got7'ının oturuyor olmasıydı. Sabah erkenden kalktım duş aldım ve bir t-shirt bir short giydim. Aşağıya indiğimde Deniz'in koltukta dangalak gibi uyuduğunu gördüm ve uyanması için dürttüm. "Lan bir rahat bırakın beee ne güzel unicornum ile ben havada uçup bulutun kustuğu gökkuşağından kayıyorduk." dedi. Sonra bana baktı "Yoksaaa genç aşık Ezgi hemen şimdiden hazırlanmış mı? Hadi bana kahvaltı hazırla." dedi Bugün mutludum o yüzden kabul etmiştim. Ona kahvaltısını hazırlayıp evden çıktım ve yola koyuldum.

Deniz'in ağzından

Abim dün Yugyeom ile kanka olmuştu ve onlarda kaldı yine evde tek başımaydım. Azcık gezmekten zarar gelmezdi. Nereye gideceğimi bilmiyordum öylesine dolaşacaktım. Hemen odama çıkıp duş aldım dişlerimi fırçaladım ve kısa shortumu büstiyerimi ve krem rengi converselerimi giydim. (foto) Son olarak saçlarımı ördüm ve dışarı çıktım.

Sokakta öylesine dolaşıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sokakta öylesine dolaşıyordum. Tam yere kapaklanacakken birisi benim belimden tuttu. Hemen düzeldim. "İyi misin?" diye sordu. "Teşekkür ederim iyiyim." dedim. "Yemek yedin mi bari?" dedi (Koreliler böyle selamlaşıyor.) gülerek aslında hissetmiştim çünkü yüzünde maske vardı. "Yedim siz." dedim. "Yedim de ne bu sizler sen diye hitap et." dedi. "Pekala adım Deniz Türküm." dedim gülerek. "Aigooooo Kardeş ülke." dedi kahkaha atarak. "Adım Taehyung ve uzaylıyım." dedi. "ben normal dünyalıyım." dedim. Davranışları çok tanıdık geliyordu uzaylıyım demişti değil mi? Ahaa abim V live izlerken görmüştüm Bts'dendi fakat ifşalamayacaktım sakin bir yere geçtiğimizde söyleyecektim. Taehyung bana yaklaştı ve kulağıma "Beni ifşalamadığın için teşekkürler." diye fısıldadı. Bende "Bir şey değil." dedim. "Seni yurda götüreyim istersen." dedi. "Olmaz bizi öyle görürlerse sevgili sanarlar." dedim. "Yurdun yerini kimse bilmiyor ki:" dedi. Sadece kafamı sallamakla yetindim.


Ezgi'nin ağzından

İki saattir bekliyordum lanet olası 2 saat. Hemen menejer unniyi aradım ve "Alo menejer unni Jimin neden hala gelmedi." diye sordum nefes nefeseydi. "Ih daha hızlı. Ah- Ezgi-Ah hızlı- Jimin en son hazırlan-ahhh-yordu." dedi ve suratıma kapattı lanet olası şu işi yapıyorlardı. Acaba önlem aldılar mı?

İÇ SES TERBİYESİZLİK YAPMA!!!!!!

pki.

İç sesimi susturduktan sonra bir el omzuma dokundu ve kulağıma "Ezgi sen olmalısın." diye fısıldadı lanet olsun kalbim çok hızlı atıyor midemde kelebekler horon tepiyordu. Bu kadar seksi olmak zorunda mısın Park Jimin?


@@ezgieasa için




BTS'in Türklerle Başı DertteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin