Έχουμε εγκατασταθεί πλέον μόνιμα στην Κύπρο το νέο μας σπίτι είναι πραγματικά υπέροχο σήμερα ξεκινάει το σχολείο .
Σηκωθηκα πληθηκα ,έφαγα και ετοιμαστηκα :
Και έτσι ξεκινήσαμε για το σχολείο πήγαμε στο διευθυντή και μου είπε τα απαραίτητα που έπρεπε να ξέρω .
Όταν με οδήγησε ο διευθυντής στην τάξη μόλις μπήκαμε όλα τα βλέμματα στράφηκαν πάνω μου .
Έβλεπα διάφορα άτομα , άτομα καθώς πρέπει και άτομα ψωνάρες και αγόρια αλλά και κορίτσια οι ώρες πέρασαν σχετικά γρήγορα .
Γνώρισα 2 υπέροχα κορίτσια που είναι στην ίδια τάξη μαζί μου όπου γυρίσαμε μαζί εφόσον τα σπίτια μας ήταν δίπλα το ένα στο άλλο .
Όταν μπήκα στο σπίτι υπήρχαν ακόμα κούτες τριγυρο αλλά και βαλίτσες . Έτσι πήγα άφησα στο δωμάτιο μου την τσάντα μου και πήγα κάτω να φάω . Όταν τελείωσα ξεκίνησα να διαβάζω τα μαθήματα μου με αυτά και με εκείνα η ώρα είχε πάει 7:00 εφόσον είχα τελειώσει τα μαθήματαξεκίνησα να ανοίγω τις βαλίτσες μου και τις κούτες μου για να τακτοποιήσω το δωμάτιο μου .
Ειχα σχεδόν τελειώσει όταν με διέκοψε από το σημαζεμα το τηλέφωνο μου
Κλήση
"Παρακαλώ "
"Έλα ρε μας ξέχασες κιόλας ;" Και ναι ήταν η παρέα μου εκτός από το γομαρη και την άλλη την δήθεν φίλη φίδι
"Χαχαχ φυσικά και όχι ! Τι κάνετε ; Που είστε ;"
"Καλά είμαστε εμείς και είμαστε στο γνωστό μας στέκι και μας λείπεις πολύ πολύ "
"Μου λείπετε πάρα πολύ "
"Έλα τώρα μην βάλουμε τα κλαμμα πήραμε μόνο για να σε ακούσουμε επειδή μας λείπεις " Μου λένε όλοι μαζί
"Καλά θα τα πούμε φιλάκια πολλά σας αγαπώ !"
"Φιλάκια !!!!!"
Τερματισμός Κλήσης
Όταν το κλείσαμε είμουν έτοιμη να βάλω τα κλαμματα αλλά κρατηθηκα μου έλειπαν όλοι τόσο πολύ .
Νικολέτας POV
Πρεπει να το πω στην Μελίνα δεν θα μηνει ατιμώρητο όλο αυτό θα μάθει για τον εκβιασμό της Στεφανίας στον Χρήστο θα μάθει ότι τον αναγκάζει να είναι μαζί της επειδή ο πατέρας του Χρήστου δουλεύει στην ετερια του μπαμπά της Στεφανίας και ότι άμα θέλει η Στεφανία μπορεί να τον απολεισει .
Ο καημένος θυμάμαι την ημέρα που η Μελίνα θα έφευγε και ειμασταν όλοι στο αεροδρόμιο και την αποχαιρετουσαμε και την ώρα που έφευγε το αεροπλανο έτρεχε ο Χρήστος να την προλάβει και να της τα εξηγήσει όλα αλλά τελικά η μοίρα δεν τους το επέτρεψε και έτσι δεν την προλαβε
Τι θα γίνει άραγε ;
Η Μελίνα θα μάθει κάποτε την αλήθεια ;
Τι θα υπάρξει στη ζωή της αργότερα ;Ελπίζω να σας αρέσει κουτσουνια !!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ποτέ δε σε ξέχασα
Romance"Βοηθάμε σε παρακαλώ " "Τι έγινε ;" "Έχω ένα πρόβλημα " "Τι προβλημα;' "Με γουστάρουν 4 κορίτσια ! Τα 3 με φωνάζουν μωρό μου " "Πουστη και το 3o;" Και το 3ο με φωνάζει πουστη και είναι το μόνο που αγαπώ !" "😍💘💘"