Πάρτε 36

17 2 0
                                    

Κλήση
"Χρόνια πολλά καλά Χριστούγεννα !" Ακουγόταν με τόση τρελή χαρά η Νικόλ

"Χευ αγάπη καλά Χριστούγεννα τι κάνεις ; "

"Καλά ας τα λέμε "

"Τι έγινε  ρε με τρομάζεις  "

"Να μάλωσα με τον Γιώργο και....."

"Και; "
"Έχω καθυστέρηση "

"Τι;...Μην ανησυχείς όλα καλά θα πάνε
Μπορεί και να μην έχεις και τίποτα "

"Έχεις δίκιο τζάμπα ανησυχώ .. Για πες εσύ τι νέα ;"

"Εγώ γνώρισα την οικογένειά  του Στέφανου και γνώρισα και άλλους συγγενείς του που ήταν από Ξάνθη  μάλλον είναι "

"Ααα υπέροχα ναι και όλα καλά;"

"Ναι μια χαρά , εν το μεταξυ γνώρισα ένα ξάδερφο του που πηγαίνει στο σχολείο μας ;"

"Στη Ξάνθη ;"

"Ναι ρε βλαμμένη "

"Ααα πως τον λένε  ;"

"Εε Νίκο Πορτοκάλογλου "

" Πέρσυ ρε πηγαίναμε στη ίδια τάξη  ή με εσένα ήταν , στην ίδια ;"

"Άμα ναι ρε , κάνετε παρέα;"

"Όχι μόνο τα αγόρια μιλάνε λίγο μαζί του αυτό γιατί ;"

"Γιατί μου είπε ότι μιλάτε για αυτό "

"Ααα όχι ρε μην φανταστείς τα τυπικά "

"Ααα οοκ"

Έτσι συνεχίσαμε να μιλάμε για κανενα μισάωρο.

Πλέον έχει φτάσει η πρωτοχρονιά και αποφασίσαμε όλη η παρέα να βγούμε μετά της 12 φυσικά για να παρταρουμε. Όμως   αυτό θα γινόταν το βράδυ φυσικά γιατί  ήταν ακόμα πρωί . Καθώς σήμερα θα ερχόντουσαν τα ξαδέρφια μου μαζι με  τους γονείς τους για να τα περάσουμε όλοι μαζί .

"Μελίνα θα πάω στο αεροδρόμιο θα έρθεις ;" Μου φώναξε ο μπαμπάς

"Ναι έρχομαι "  και έτσι ξεκίνησα να βάζω το γούνινο μπουφάν μου

Μόλις φτάσαμε στο αεροδρόμιο περίμενα λίγο μέχρι να δούμε τα ξαδέρφια μου  να βγαίνουν στη πύλη .  Ξαφνικά όμως άκουσα κάποιος να με φωνάζει .

"ΜΕΛΙΝΑ" φώναξε ο ξάδερφος μου ο Βαγγέλης που είναι κατά 3 χρόνια μεγαλύτερος μου

Έτσι όλοι αρχίσαμε να ουρλιάζουμε μέσα στο αεροδρόμιο και να πέφτουμε ένας πάνω στον άλλον . Και κατευθυνθηκαμε με δυσκολία προς το αμάξι.

Φτάσαμε στο σπίτι και πέσαμε με τα μούτρα στο φαγητό όπου και λέγαμε τα νέα εγώ με τον Βαγγέλη και τα δύο μικρά του αδέρφια την Ζωή που είναι 15 και τον  Γιάννη που αυτός είναι 14 .

Γενικοτερα η μέρα κυλούσε πολύ γρήγορα γιατί είχαμε τόσα πολλά να κάνουμε και να πούμε μεταξύ μας ώσπου ήρθε το βράδυ .

Πάμε για το επόμενο πάρτι 😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ποτέ δε σε ξέχασαWhere stories live. Discover now