Παρτ 28

38 0 0
                                    

ΝικολεταςPOV

Εδω και μια ωρα βρισκομαστε στο νοσοκομειο γιατι δεν βγαινει κανενας γιατρος να μας ειδοποιησει ρε γαμωτο κοντευω να τρελαθω απο την ανησυχεια μου ....

Αχχχ θεε μου μακαρι να ειναι καλα η πριγκιπισσα μου δεν αντεχω να μην την δω εστω και για 2 ωρες ..... ο Χρηστος φταιει με τα ψεμματα του δεν υπαρχει περιπτωση η μελινα να γυρισει σε αυτον αστο καταλαβει .... τι μαλακας που ειναι ..... τοσο μα τοσο αναισθητος.

'Εσυ φταις εσυ ..... εσυ φταις που ειναι εδω .....ηρθες ξαφνικα απο την ξανθη και την αναστατωσες παλιο μαλακα....!' Αρχιζω και επιτιθομαι στο Χρηστο γιατι αυτος φταιει για ολα

'Νικολετα αγαπη μου ηρεμησε ..... ' Με καθησυχαζει ο Γιωργος

'Ασε με.... να τον πλακωσω ....'

Τωρα ο Χρηστος κατεβαζει το κεφαλι εε βεβαια νιωθει και τυψεις το καημενο....

Ξαφνικα βλεπουμε τον Στεφανο να τρεχει προς το μερος μας

ΣτεφανοςPOV

Μολις το εμαθα με πηρε τηλεφωνο ο Μανώλης θεε μου μακαρι να ειναι καλα δεν αντεχω χωρις να μην την δω καθολου ....

Ετσι καβαλαω την μηχανη και πηγαινω με 100 για να φτασω στο νοσοκομειο

Μολις φτανω βρισκω τα παιδια σε ασχημη κατασταση η Νικολετα ερχεται προς το μερος μου και με αγκαλιαζει ....

'Εγω φτααιω αυτη μου ειπε την αληθεια ... και ..και εγω δεν την ακουσα και ακουσα τον αλλο τον παλιο μαλακα...' Εκεινη την ωρα γυριζω το κεφαλι μου και τον βλεπω αυτο ηταν τωρα πεθανεεε .... εκεινη την ωρα που κατευθυνομουνα προς το μερος του για νατον σαπησω στο ξυλο αλλα βγηκε ενας γατρος ....

'Γιατρε πως ειναι ?' Ρωταει η κολλητη της

'Ειναι κρισιμη η κατασταση της... υπαρχει ομως εναα προβλημα'

'Τι προβλημα ?' Πεταγομαι εγω

'Βρισκεται σε κομμα δεν ξερουμε ποτε ακριβως θα ξυπνησει ..... και αν .......κανουμε οτι μπορουμε !' Εκεινη την ωρα φευγει ο γιατρος και μενουμε να κοιταζοματε ολοι μας οχι δεν γινεται να φυγει οχι θα μεινει μαζι μας δεν θα φυγει ..... αχχχ δεν αντεχω θελω να την δω τοσο πολυ

Αυτος φταιει ...... ηρθε απο την Ξανθη και μας χαλασε την ζωη μας χαλασε αυτα που ειχαμε φταξει εδω στην Κυπρο εγω και η Μελινα μου ......

(......)

Εχει περασει ενα 24ωρο και οι γιατροι μπαινοβγενουν στο δωματιο της ανησυχω ....

Επιτελους βγαινει ενας γιατρος...

'Συγνωμη γιατρε .... μπορουμε να την δουμε ?'

'Ναι αλλα μονο ενα ατομο ' Ετσι αποφασισαμε να μπω εγω ..

Οταν μπηκα στο δωματιοτην βρηκα καλοδιωμενη και με μικρες μελανιες στο σωμα της αχχχ δεν αντεχω να μην βλεπω το χαμογελο της και τα πανεμορφα ματακια της ...




Συγνωμη παιδια που αργησα να ανεβασω αλλα ειμουν διακοπες και δδεν ειχα ιντερνετ

Φιλακια πολλα ....

<3 <3

Ποτέ δε σε ξέχασαOù les histoires vivent. Découvrez maintenant