Παρτ35

26 0 0
                                    

Λοιπόν σήμερα  σε αυτό το κεφάλαιο ερχόμαστε στο κύριο μέρος της ιστορίας μας. Μην ανησυχείτε δεν υπάρχει περίπτωση να  τελειώσει τόσο εύκολα.

Εφόσον φτάσαμε έξω από το σπίτι του μου πιάνει το χέρι πριν μπούμε και μου λέει

"Να ξέρεις ότι σε αγαπώ και μην ανησυχεις για τίποτα , όλα καλά θα πάνε "

"Σε λατρεύω " του απαντάω εγώ

Έτσι μπήκαμε στην αυλή και πήγαμε προς την πόρτα . Από μέσα ακουγοντουσαν φωνές γέλια  αλλά και τσιριδες από μικρά παιδάκια. Έβαλε το κλειδί στη πόρτα και μόλις την άνοιξε όλοι μας κοίταξαν. Με άφησε να περάσω πρώτη μέσα  και ύστερα ακολούθησε και αυτός .

Η μαμά του μαζί με τον μπαμπά του ήρθαν και με αγγαλιασαν με ένα τεράστιο χαμόγελο .

"Γεια σου κορίτσι μου χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω εγώ είμαι η μαμά του Στέφανου"

"Και εγώ είμαι ο μπαμπάς του Στέφανου έχουμε ακούσει τοσα πολλά για σένα "

"Χαίρομαι πολύ που σας γνωρίζω " απάντησα εγώ

Ύστερα κατευθύνθηκαμε προς το σαλόνι που βρισκοταν  οι κουμπάροι τους και κάποιοι συγγενείς τους. Έτσι άρχισαν να μου τους συστηνουν έναν έναν . Μετά από  συζήτηση   κατευθύνθηκαμε προς τη τραπεζαρία για φαγητό

" Και για πες μας Μελίνα από  τη Λευκωσία είσαι ; " Μου απευθυνθεικε η θεία του η μαμά της φίλης μου αν θυμάστε

"Όχι . Εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα  στη Ξάνθη , πριν  2 χρόνια μετακόμισα εδώ λόγω της μετάθεσης του πατέρα μου"

"Ααα αλήθεια δεν μας το είχε πει αυτό ο Στέφανος " απάντησε η μητέρα του

" Αφού ρε μαμά δεν σας τα λέω όλα αμάν να τα μαθαίνεις όλα αμάν "  είπε ο Στέφανος

"Αλήθεια ; Και εσύ από Ξάνθη και εμείς από εκεί είμαστε " απάντησε η κουμπάρα τους  ήταν μαζί με την οικογένειά της και τα δύο της παιδιά.

"Ααα ωραία " απαντάω εγώ

Συνεχίσαμε το φαγητό μας  και συζητούσαμε διάφορα πράγματα . Εγώ μόλις τελείωσα το φαγητό μου  πήγα στη τουαλέτα  για να πληνω  τα χέρια μου.

Όμως μόλις βγήκα από τη τουαλέτα έπεσα πάνω στον Νίκο το παιδί των κουμπάρων που ήταν στη ηλικία μου .

"Αχ συγνώμη " του είπα   

"Δεν πειράζει . ....Να σε ρωτήσω κάτι;"
Μου είπε

"Ναι " του απάντησα

" Σε ποιο σχολείο πήγαινες στη Ξάνθη ;"

" Στο 1ο γιατί ;"

"Και εγώ εκεί πήγαινα ...έκανες παρέα   με την Νικόλ , το Χρήστο και αυτούς ;"

"Ναι που το ξέρεις ; "

" Μου το έχουν πει τα παιδιά  , μιλάνε για σένα συνέχεια , απλά κάνουμε λίγο παρέα "

"Μια χαρά ... 😁"

Αφού τελειώσαμε το μικρό μας διάλογο εγώ πήγα στο σαλόνι και αυτός στο δωμάτιο του Στέφανου  . Εφόσον έκατσα αρκετή ώρα  , έπρεπε να πάω σπίτι μου .

"Καλό σας βράδυ σας ευχαριστώ για τη πρόσκληση ."

" Να σαι καλά κορίτσι μου " είπε η κυρία Μυρτώ η μαμά του Στέφανου

Στη διαδρομή για το σπίτι μου λέγαμε με τον Στέφανο  πώς τα πέρασα  και κάποια αστεία στιγμιότυπα που έγιναν στο σπίτι του . Μόλις φτάσαμε στο σπίτι  μου τον αποχαιρέτησα με ένα γλυκό φιλί και μπήκαμε μέσα .

Κουτσούνια μου τώρα αρχίζει το καλό το στορυ.

Ποτέ δε σε ξέχασαWhere stories live. Discover now