Σήμερα βρίσκομαι στο σπίτι στην αγκαλιά του Στέφανου μου όπου κοιμήθηκαν αγκαλιά χθες το βράδυ επειδή δεν θα ήθελα να είμαι μόνη μου στο σπίτι επειδή οι γονείς μου πήγαν διακοπές στο εξοχικό που έχουμε στην Πέλοπονησο για ένα μήνα και εγώ δεν ήθελα να πάω γιατί σε 2 εβδομάδες το λιγότερο θα πάμε διακοπές με την παρέα μου και πάμε ΚΡΉΤΗ στο αγάπημενο μου νησί.
Σημερα είναι το τελευταίο μάθημα που έχω στο φροντιστήριο για αυτό και ξυπνά νωρίς για να ετοιμαστώ και μετά ξανά ξεκινάμε τέλη Αυγούστου .
Έτσι πάω στο μπάνιο κάνω τα απαραίτητα και αρχίζω να ετοιμάζομαι χωρίς βέβαια να ξυπνήσουν την φατσούλα μου .
Όταν ετοιμαστηκα έφαγα μια φέτα με Μερέντα μιααμμ και μια φέτα με μέλι.
Και έφυγα καπακι για το φροντιστήριο .
(......)
Ναιι επιτέλους μετά από 4 ώρες τελειώσαμε .
Μπήκα μέσα στο σπίτι .
"Αγάπη μου !" Φώναζα γιατί δεν έβλεπα πουθενά τον Στέφανο
"Πάνω!"
Έτσι ανέβηκα τα σκαλιά και τον βρήκα έτσι :
Του έδωσα ενα τριφερο φιλί .
" Έφαγες ;"
"Ναι αμέ !"
"Ωραία θες να φτιάξω τώρα κάτι ή πιο μετά ;"
"Πιο μετά !" Μου είπε με ένα πονηρό χαμόγελο και με τράβηξε πάνω του και με φίλησε τόσο παθιασμένα και υπέροχα όπως πάντα .
Όμως ξαφνικά άκουσα κουδούνι .
"Περιμένεις κανέναν ;"
"Όχι εσύ ;"
"Όχι "
Με αυτά και με εκείνα κατέβηκα κάτω και πήγα ανοίξω την πόρτα .
Όταν την άνοιξα έμεινα κόκκαλο και μετά άρχισα να τσιριζω.
ΣτεφανουPOV
Οταν η Μελίνα κατέβηκε κάτω εγώ είμουν στον υπολογιστή και κοιτούσα τα μηνύματα που μου είχαν στείλει κάτι άτομα . Παλιοί μου φίλοι.
Ξαφνικά την ακούω να τσιριζει τρόμαξα πάρα πολύ λες να πάθει τίποτα.
Έτσι τρέχω φουργιοζος κάτω μέχρι που πήγα να πέσω από την σκάλα και την βλέπω......
ΜελιναςPOV
Άνοιξα την πόρτα και αυτό που αντίκρισα ήταν η παρέα μου από την Ξάνθη τα τρελά μου όπως τα αποκαλώ εγώ .
Ο Μανώλης , ο Γιώργος και η Νικολέτα μου .
Έτρεξα κατευθιαν και τους αγκάλιασα όλους έναν έναν αυτό δεν το περίμενα με τίποτα όμως .
Όταν εσυνηλθα κάπως από το σοκ άκουσα κάποιον να τρέχει σαν φουργιοζος και ήταν ο.....
Πως θα περάσουν αυτές τις μέρες η Μελίνα και η παλιά της παρέα ;
Θα συνεχίσει να μένει μαζί με τον Στέφανο ;
Πως θα εξελιχθούν τα πράγματα ;
YOU ARE READING
Ποτέ δε σε ξέχασα
Romance"Βοηθάμε σε παρακαλώ " "Τι έγινε ;" "Έχω ένα πρόβλημα " "Τι προβλημα;' "Με γουστάρουν 4 κορίτσια ! Τα 3 με φωνάζουν μωρό μου " "Πουστη και το 3o;" Και το 3ο με φωνάζει πουστη και είναι το μόνο που αγαπώ !" "😍💘💘"