Εδώ και κάτι μέρες είμαστε Χανιά περνάμε απλά υπέροχα . Τώρα είμαστε στο Λιμανάκι με τα παιδιά και κάνουμε βόλτες .
"Νικολέτα τι λες να σε ρίξω μέσα ;" Την ρωτάω δείχνοντας την θάλασσα για πλάκα.
"Εγώ θα έλεγα να ρίξουμε καλύτερα εσένα ;" Μου λέει με ειρωνικό υφακι
"Έχω μια καλύτερη ιδέα. Να ρίξουμε τον Μανώλη μέσα !"
" Ναι καλά μην με ανεκατευεται εμένα με βλακείες σας. Δεν θα την πληρώσω πάλι εγώ την νύφη ..."
Λέει και έχουμε σκάσει όλοι στα γέλια..."Πειναωωωωωω" Μας λέει ο Στέφανος
"Βρε μουλάρι ... Πάλι πείνας ;" Και με κοιτάει με ένα δολοφονικό ύφος.
"Και εγώ ...!!!" Πεταγοντε και οι άλλες τσουτσου φερετζεδες ταυτόχρονος .
Τελικά πήγαμε σε μια ωραία ταβέρνα να φάμε. Μετά αποφασίσαμε να πάμε στο ξενοδοχείο να ξεκουραστούμε και να πάμε στη θάλασσα .
Όταν πήγαμε στο δωμάτιο μας ο Στέφανος επιτέθηκε στα χείλη μου . Άρχισε να ξεκουμπονει το φερμουάρ του φορέματος μου .
Άρχισε να με φιλά σε όλο μου το σώμα .
"Μου έλειψες..." Λέει μέσα στα φιλιά του"Και μένα " Και μου βγαίνει ένας αναστεναγμός .
(....)
Άκουγα δυνατά χτυπήματα από την πόρτα την ώρα που ξύπνησα .
Σηκώθηκα για να πάω να δω ποιος είναι και μου σπάει τα νεύρα μόλις ξυπνάω ...."Που πάω πάω η χαζή έτσι "" μονολογισα στον εαυτό μου έτσι φορεσα τα εσώρουχα μου και από πάνω ένα σορτσάκι .
Πήγα άνοιξα και ήταν όλοι η παρέα μαζί
"Άντε δεν θα πάμε θάλασσα ;" Ρωτάει εξωφρενων ο Γιώργος
"Άντε έχω σκάσει από την ζέστη. Τι κάνατε και κοιμοσασταν; Άσε δεν θέλω να μάθω . Ξύπνα τον άλλον " είπε ο Μανώλης και η Νικολέτα
Εγώ δεν μίλησα απλά πήγα να ξυπνήσω τον Στέφανο για να ετοιμαστούμε και να πάμε στη θάλασσα ώστε να μην γκρινιάζουν οι άλλοι....
YOU ARE READING
Ποτέ δε σε ξέχασα
Romance"Βοηθάμε σε παρακαλώ " "Τι έγινε ;" "Έχω ένα πρόβλημα " "Τι προβλημα;' "Με γουστάρουν 4 κορίτσια ! Τα 3 με φωνάζουν μωρό μου " "Πουστη και το 3o;" Και το 3ο με φωνάζει πουστη και είναι το μόνο που αγαπώ !" "😍💘💘"