S i e d e m

17 0 0
                                    

Wstalem rano i zacząłem przygotowywać się do szkoły. Chris nadal się nie odzywa. Trochę mi smutno, ale ja pierwszy nie mam zamiaru się odzywać. Niech zrozumie swój błąd. Gdy juz się ubrałem zszedłem na dół do kuchni jak zwykle wziąłem z tamtąd jabłko i wyszedłem z domu. Szedłem sobie spokojnie ponieważ miałem jeszcze 30 minut do dzwonka. Wyciągnęłem słuchawki i właczylem swoją play listę. Nagle podknełem się o kogoś i upadłem.

-OH... Przepraszam. Zagapiłem się. I trochę się śpiesze do nowej szkoły -mówi nieznajomy mi chłopak.

-A gdzie ta szkoła? -pytam i się uśmiecham.

-Tutaj za rogiem -mówi chłopak.

-OOo ja tez tam chodzę mogę iść z tobą. Do której klasy idziesz?

-Do 1C.

-To witaj w mojej klasie.... No właśnie jak ci na imię?

-Luke. A Ci?

-Jake. Miło mi -usmiecham się szeroko.

Po 10 minutach już siedzimy przed klasą i rozmawiamy. Luke opowiada mi żarty które bardzo mnie śmieszą. Nagle ktoś mnie podnosi i prowadzi do łazienki gdy stawia mnie na ziemię, zauważam Chris'a. Cały mój dobry humor mi znika.

-Jesteś mój! -warcze chłopak -Tylko mój! -całuje mnie po szyji potem w usta. Ja oddaje pocałunek. Znów czuje papierosy i gumę do żucia co w połączeniu daje wspaniały efekt. Kocham go całować. Chłopak mnie przytula i robi malinke na mojej szyji.

-Przestań -odpycham go -I co ja teraz powiem mamie?! -patrzę na moją szyję w lustrze.

-Oj tam nie marudź. Przynajmniej teraz każdy będzie wiedział ze jesteś mój -mówi i mnie przytula -Przepraszam za wszystko. Byłem zbyt zdenerwowany. Nie powinienem cię tak krzywdzić. Wybaczysz mi?

-No nie wiem... -udaje że się zastanawiam -Oczywiście ze tak!

Potem idziemy na lekcję i po 7 godzinach juz je konczymy. Postanowiliśmy ze we 3 pójdziemy na kawę i tak zrobiliśmy. A Luke i Chris się bardzo zaprzyjaźnili z czego się cieszę bo bardzo lubię Luka i nie chciałbym aby się kłócili.

___________________//__________________

Przepraszam że taki krótki mam nadzieję ze się podoba.

Ja mam już ferie a wy? Macie czy jeszcze nie?

Love is loveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz