5.bölüm |Oyunlar ve Sırlar🌠

467 182 103
                                    


Sır tutamaz gökler, anlatırlar her şeyi tepelere, tepeler meyve bahçelerine yetiştirir ve onlar da nergislere. Bazı sırlar vardır yalnız dostlara anlatılacak, bazı sırlar vardır dostlara bile anlatılmayacak. Ve bazı sırlar da vardır ki, kendimize bile açıklayamayacak...

Paintball bittikden sonra kazanan takım yani, Canın takımı ödül düşünmektelerdi. En sonunda Kumsalın düşüncesinde karar kılarak hocaya 'karaoke' ye gitmeye karar verdiklerini söylediler.

Ve  akşam oldu  herkes dinlendikten sonra ateş başında toplanmaya başladı. Böyle akşamlarda ateş başinda gitarla  şarkı söylemek olmazsa olmazdır...

SAVAŞ'TAN:
Oyun Gizemin bana vurması dışında eğlenceli sayılırdı. Şimdi ateş başında öylece oturuyoruz.
Bir anda Arasın seslenmesiyle ona döndük "Eee hadi bakalım kim şarkı söylemek ister?

Ateş bana dönerek "Söylesene sen?"
omuz silkerek  "Havamda değilim" dedim o sırada Gizem şaşkınca Ateşe "Savaş ve şarkı söylemek? Şaşırdım doğrusu."dedi

Sırıtarak "Seni biraz daha şaşırtalım o
zaman" deyip ayağa kalkarak Arasa yöneldim Arasa gülümseyerek "Bugün de ben söyleyeyim" deyip Arastan hoş siyah renkli gitarı alıp  gelip yerime oturdum.

Karşıda  tam yüz yüze oturduğum Gizeme göz kırparak şarkıya başladım. Çalmaya başlayınca Gizemin şaşkın bakışlarıyla sırıttım.

 Çalmaya başlayınca Gizemin şaşkın bakışlarıyla sırıttım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu kadar yakın oturmuyorlardı. Sadece şarkı başladığında 2sinin de hissetdiği...)

Bunlar güzel günlerimiz
Daha beter olcak her şey
Dünya zaten yalan dolan
Kaderden kaçamaz insan

Gizem şaşkınlığını üzerinden atıp garip bir şekilde bana bakıyordu ama bu bakışlardan hiç bişey anlayamadım.

Vurulmuş kalbinin ortasından

Aynaya bakmam
Kendimi bilmem
Hayat acıtınca
Dünyayı sevmem
Ne yazık ki tek tabanca
Serseri doğdum
Serseri ölcem.

Şarkını bitirdiyimde her kes alkışladı. Gizeme baktığımdaysa bana bakmıyordu bile yanındaki Kumsalla konuşuyordu. Bu garip bir şekilde sinirimi bozdu.

GİZEM'DEN:
Şarkıyı çalmağa başladığında şokla Savaşa bakıyordum. Bizim otobüste dinlediğimiz şarkıyı okumaya başladığında şaşkınlığımı anca atdım üzerimden.

Sesi, çok kadifemsi güzel bir sesi vardı. Gitarı çalarken onu izledim. Saçları rüzgarın etkisiyle dağılmıştı ama böyle daha hoştu diye bilirim ve aşırı yumuşak görünüyordu. Elimi saçına dokundurmak isteğiyle doldum bir anda. Gözleri okyanusun en derin rengine bürünmüştü, baktıkça içine çekilecekmişsin gibi.

MAVİ'nin 3 tonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin