Mutluluk... 8 harf 3 hecadan oluşan bu sözün gerçek anlamı nedir sizce? Mutluluk nedir?Eminim her kes farklı cevap verecekdir. Çünki insanların sahip oldukları şeyler ve beklentileri farklıdır.
Büyük şeylerden her kes mutlu olur zaten önemli olan küçük şeylerden mutlu ola bilmek.
Peki mutluluk nerede başlar?
Bana göre kalpde, gözlerde, bakışlarda... Bulaşıcıdır adeta. Siz tatlı tatlı bakan birinden etkilenmez miydiniz?
Mutluluk peşinden koştuğumuz hayallerimiz olmamalı. Her gün hayatımızda olan şeyler olmalı. Belki küçük bir şey evet ama değerli bir şey...
Multi kızların partide giydikleri :)
GİZEM'DEN:
Hadi bakalım oylama zamanı" dedim ve Savaşa dönüp meydan okuyan bakışlar attım.***
Kumsal gülümseyerek "Özür dilerim Savaş ama oyumu Gizeme veriyorum". Duygu da aynı şekilde "Ben de tabii ki oyumu Gizeme veriyorum". Ateş ve Berk te oylarını Gizeme verdi. Melisa ve Zeynep de oylarını Gizeme verdi. Can, Aras, Buse oylarını Savaşa verdi. Cansu, Bahar, Eda, Esraysa tabi ki oylarını Savaşa verdi.
Aras düşünceli bir şekilde "Eee 7-7 oluyor ama?" Cansu şaşkınlıkla "2niz de kazandınız yani?" Savaş Gizeme bakarak "Evet, ama 2miz de kaybettik". Gizem söylediğini anlamayarak Savaşa döndü "Nasıl olacak şimdi?". Berk düşünceli bir sesle "Kaybeden kazananın isteklerini yapacaktı. 2niz de hem kazanan hem kaybedensiniz". Aras da konuşarak "Yani farklı günlerde bir birinizin kölesi olacaksınız". Gizem ve Savaş birbirine bakıp "Tamamdır".
***
KUMSAL'DAN:
Duygu uykulu bir şekilde "Artık gitsek mi? Geç oldu". Gizem gerçi uykusu yoktu... geç uyumayı seviyor ama yorgun görünüyordu. Saçlarını eliyle geriye atarak "Fark etmez" deyip omuz silkti. Ben de yorgun sesimle Duyguya katılarak "Bence de gidelim" dedim. Ben etrafıma bakıp Canları aradım gittiğimizi söylemek için. Onları gördüğümde bize doğru geliyorlardı.Cana bakıp gülümseyerek "Biz çıkıyoruz, geç oldu artık". Can gülümseyerek tayfaya dönüp "O zaman kim kimi bırakıyor?". Ben de şaşkın surat ifademle Canlara bakıp "Nasıl yani?". Savaş önce Gizeme sonra bize bakıp "Bu saatte sizi yalnız bırakacak değiliz herhalde". Aslında çok belli etmesem de şaşırmıştım. Can bana dönerek "İstersen ben bırakıyım seni eve?". Ben ne söyleyeceyimi bilemeden kızlara soru soran gözlerle baktım 2si de onaylamak için kafalarını salladıklarında Cana dönüp gülümseyerek "Olur"dedim. Savaş Cana dönerek "Ben arabayla geldim bırakırım kızları, Gizemle de konuşacaklarımız var" deyip Gizeme göz kırptı. Can onaylamak için kafasını salladı ve "Tamam o zaman ben de gideyim, herkese iyi geceler".
Cansuya baktığımda ellerini yumruk yapmış öfkeyle Gizeme bakıyordu. Az sonra Aras da kalkıp Baharlara bakarak "Ee kızlar isterseniz ben de sizi bırakayım?"
Bahar bozulmuş bir şekilde "Olur" dedi.Aras gözlerini kısıp "Eda nerede? Ateş de yok. Birlikde mi çıktılar?"
Bahar sinirli bir şekilde "Ayrılmışlar" dediğinde her kes şaşırmıştı. Savaş "Ciddi misin? Benim haberim yok hiç"
Bahar sıkılırak "Gidelim artık" dedi ve bize aldırmadan 3ü de ayağa kalktılar.
Aras da arkalarından kalkarak "İyi geceler bırakayım onları" deyip arkalarından koştu. Savaş da bize dönerek "Hadi gidelim" dedi. Biz de ayağa kalkıp Savaşın arkasından ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ'nin 3 tonu
Teen Fiction3 en iyi arkadaşların hayallerini gerçekleştirmeye çalışma hikayesi ... 💫 Bu yola birlikte devam ede bilecekler mi ? 🤷🏻♀️