11.bölüm |Bilinmezlik🥀

229 16 184
                                    

Merhabalar merhabalar 😻😻
Nasılsınız?

Uzun zamandır yokuz 🙄 özledik :)
Söylediğimiz gibi yoğun dersler..

Evet sonunda bölüm geldi. Diğer bölüm de hazır aslında bir kaç gün içinde paylaşılacak.

Çok çok fazla yorum bekliyoruz. Bu bölümleri yazmak fazla sıkıntılı oldu. Kaç sahne baştan silip tamamen farklı yazdım bilmiyorum. Bu bölümler çok özel 🥀. Desteğinizi lütfen esirgemeyin.

Ve 5k da olmuşuz 😻🎈 destekleyen yanımızda olan herkese çok çok teşekkürler♥️

Çok konuştum, iyi okumalar herkese♥️

Bölüm şarkısı - Vega| Delinin yıldızı 🌠

Bazen şöyle dönüp geriye, geçmişe doğru baktığınız anlar mutlaka olmuştur. Böylesi anlarda hemen hemen aynı şeyleri söyleriz insanoğlu olarak.

Farklı ülkelerde, farklı dillerle de ifade ediyor olsak geriye dönüp baktığımızda söylediğimiz şey genelde "Nasıl da çabucak geçti bunca zaman" veya benzeri bir cümle olur, değil mi?

Hayat öylesine baş döndürücü bir hızla geçip gider ki, sonuna gelindiğinde göz açıp kapayıncaya kadar geçivermiş gibi gelir hepimize. Düşeriz, kalkarız, sendeleriz, üzülürüz, seviniriz, bazen mutluluktan bazen hüzünden ağlarız..

Konuştuğumuz da olur sustuğumuzda, haykırdığımızda olur, içimize attığımızda.. Öyle veya böyle geçer gider işte zaman durmaksızın.

Küçükken büyümek, büyüyünce çocuk olmak, öğrenciyken bir an evvel iş bulmak, çalışıyorken tekrar öğrenci olmak..

Okurken tanıdık geldi değil mi tüm bu yazılanlar? Her insanın hayatı aşşağı yukarı benzer gelgitlerle doludur. Kaçınılmaz olan, zamanın hızla geçip gitmesidir.

Peki böylesi hızla geçen bir hayat içerisinde yapılması gereken nedir? En başta hayatın bu durmak bilmeyen akışının farkında olarak yaşantımıza devam etmeyi öğrenmek..

Yani gereksiz şeylerle ilgili kaygılanmaktan vazgeçmeyi, hayatı ve insanları sevmeyi, düşsek de tekrar ayağa kalkarak devam edebilmeyi, pes etmemeyi, mücadele etmeyi, küsmemeyi, kızsak da affedebilmeyi öğrenmeliyiz.

Sonra ömrün ne denli kısa olduğunun bilinciyle hareket etmeyi öğrenmeliyiz. Yani dostlukların önemini, ailenin sevdiklerinin değerini bilmeyi, içine atmayıp dertlerini paylaşmayı, aşık olmayı, gezmeyi dolaşmayı, dünyayı keşfetmeyi, doğayla iç içe yaşamayı öğrenmeliyiz.

Ve tabi hayatımızın ne denli kıymetli olduğunu öğrenmeliyiz. Yani sağlığımızın değerini, sigara içmenin zararını, sporun faydasını, sevginin şifasını, düşmanlığın zehrini öğrenmeliyiz.

CAN'DAN:
Bu gün aklımdaki sorulara cevap ararken Kumsal sevgilimin olduğunu düşündüğünü öğrendim. Demek o yüzden partide dans teklifimi kabul etmedi. Aklıma "Belki de beni kıskandı" düşüncesi geldiğinde gülümsediğimin farkına vardım. Ayrıca motorda belime sarılırken kalbimin hızlı atmasına anlam veremiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAVİ'nin 3 tonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin