"Κριστιανα;"φώναξα ξανα βλέποντας τη ξαπλωμένη πισω απο τον τύπο..
Την ακουσα να βήχει και να φτύνει λιγο αιμα..
Δεν ειναι καλα..
Ενιωσα τα δοντια μου να μακραίνουν και τα ματια μου να παίρνουν εκεινο το κόκκινο χρώμα..
Ειχα θυμώσει παρα πολυ κι ένιωθα πως ηθελα να τον ξεκοιλιασω..
"Ντυλαν πρόσεχε..!"φωναξε αδύναμα η κοπελα πριν νιώσω εναν κοφτερό πονο να διαπερνάει τον ώμο μου..
"Κριστιανα;"ακουσα μια γυναικεία φωνη και μετα έγιναν ολα μαυρα..
[...]
"Ξύπνησε;"ρωτησα αυτον τον Εμμετ..
"Οχι ακομα.."απαντησε εκεινος με ενα κενο ύφος..
Δεν με συμπαθουν..φαίνεται..
"Και τι εγινε;πως τη βρηκες;"ρωτησε η Μπελα
"Έπιασα τη μυρωδιά της..και μου φανηκε περιεργο που τετοια ωρα ειναι εξω μονη της.Βγηκα γρηγορα απο το δασος για να τη βρω ομως έπεσε πανω μου κλαιγοντας..νόμιζε πως ημουν εγω εκεινος και προσπαθησε να με χτυπήσει..ομως την ηρέμησα και την έφερα σπίτι.."απαντησα τοποθετώντας ο χερι μου στον χτυπημένο ώμο μου..
Εκεινη εγνεψε και κοιταξε γύρω της..
"Γιατι έβγαλε το δαχτυλιδι;"ρωτησε ξανα παίζοντας με τα δάχτυλα της
"Γιατι με έκαψε οταν έπεσε πανω μου..και τη σήκωσα για να τη φερω εδω..της ειπα να μεινει πισω μου οταν μπήκαμε μεσα ομως πηγε στο σαλονι χωρις να το φοράει.."απαντησα και σηκωθηκε
"Δε πρεπει να το βγαζει..μη την αφήνεις..η αν το βγαζει θύμιζε της το..κινδυνεύει πολυ.."μου ειπε βγαίνοντας απο τη κουζινα..
"Ξύπνησε.."ειπε η Μπελα στους αλλους ετοιμη να παει πανω
"Μπελα!"ειπα βιαστικά κάνοντας τη να σταματησει..
Γύρισε να με κοιταξει με ενα ερωτηματικό ύφος γιατι καπως φώναξα..ο Έντουαρτ και όσοι ηταν εδω σηκώθηκαν όρθιοι μαλλον γιατι νόμιζαν πως θα επιτεθώ..
"Τι εγινε οταν ήρθατε;τοτε που εχασα τις αισθήσεις μου.."ρωτησα ήρεμα και γύρισε κανονικα προς το μέρος μου
"Τον σκοτώσαμε.."απαντησε ειλικρινα και ανέβηκε πανω αφήνοντας με με τους υπόλοιπους..
Κριστιανας ποβ...
Ποναω παντου..στο κεφαλι..στη πλατη..
YOU ARE READING
Όταν ήρθες εσύ
Fantasy"Πρεπει να εισαι η Κριστιάνα.."ειπε έχοντας το πρόσωπο του εκατοστά μπροστα απο το δικό μου..εχει τόση δύναμη..δεν μπορω να κουνηθώ. "Ποιος..ποιος εισαι;"ρωτησα τρομαγμενη.. "Ντύλαν..με λενε Ντύλαν.."ειπε και τα ματια του έγιναν κόκκινα..να τι ειναι...