Væk?

55 0 0
                                    

(9 dage senere)
Samanthas synsvinkel
I dag skal drengene filme deres musikvideo til en ny sang "Like it Like it". Vi skal over til et hus og så skal de filme. Jonas skal med, da han ikke har noget at lave. "Jonas og Samantha kom lige" det er vores far der kalder. Jeg sidder lige nu sammen med Jonas inde på hans værelse. Vi går ud til far. Han sidder på sin MacBook og FaceTimer. "Jaer?" Siger Jonas og kigger på vores far. "Vil i ikke sige Hej til Isabella?" Jeg nikker og stiller mig ved siden af. "Hej Isa, hvornår kan vi se dig igen?" Spørger jeg, hun griner. "Snart" Jonas stiller sig på den anden side af far. "Ahahah det er vel godt nok" siger han og smiler. Det banker på vores dør. Jonas og jeg kigger derhen. "Vi bliver nød til at gå" siger jeg og vinker. "Vi ses Isa" siger Jonas og skynder sig hen og åbne døren. "Hej, vi skal bare lige have sko på og så kommer vi" siger han og skynder sig ind på sit værelse. Jeg går ind på mit værelse og leder efter mine Alexander McQueen sko. Da jeg finder dem, tager jeg dem på og kigger på mit outfit i spejlet.

Outfit:

Jeg tager min Chanel taske og går ud til de andre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tager min Chanel taske og går ud til de andre. Jeg tager min jakke som hænger på knagen. Marcus står og kigger på mig. Jeg går hen og giver ham et kys på kinden. Marcus begynder at rødme, hvilket får mig til at rødme. Han trækker mig ind i et kram, og kysser mig på kinden. Jeg griner og rødmer. "Skal vi gå?" Spørger Jonas og står sammen med Martinus. Marcus og jeg nikker.

•••

Vi er lige ankommet til huset. Jeg stod sammen med Jonas og Kjell-Erik. Der kom nogen piger, som skulle være med i musik videoen. Marcus og Martinus gik over og krammede dem. De stod og snakkede med en der hed Brooke, som de havde mødt for nogle dage siden. Jonas gik over til nogen drenge, jeg kiggede derhen. Det er Dylan og Hunter Summerall. Jonas er blevet venner med dem igennem Isabella. Jeg gik med der over. "Hej Dylan" siger jeg og giver ham et kram.

Jeg går videre over til Hunter. "Hej Hunter" og krammer ham. "Så hvad laver i her" siger Jonas og giver dem et mandeligt kram. "Hayden skal være med i musikvideoen, og jeg havde hørt at i kom. Men hvordan kan det være i kom?" siger Dylan og smiler. "Jeg er her, fordi det min kærestes musik video" siger jeg og griner. "Jeg tog med fordi jeg havde hørt Hayden kom, og så regnede jeg med at i kom" siger Jonas og de griner. Jeg går tilbage over til Kjell-Erik, han kigger smilende på mig. "Nå, gad du ikke den lille mande gruppe?" spørger han og griner. Jeg ryster på og griner. "Nej, jeg tror ikke rigtig jeg er velkommen" siger jeg og griner.

•••

Som tiden den flyver, har jeg ikke hørt fra både Marcus og Martinus. De har ignoreret mig og hængt op af hende Brooke. Det var sådan set ved at blive mørk, her er stadig meget lys. Så man kunne gå indenfor og vente. For drengene skal først filme når der er mørkt. Jeg går indenfor.

Marcus sidder sammen med Brooke og en der hed Bryce. Brooke sidder rigtig tæt på Marcus. Jeg går udenfor igen, prøver at finde en bænk. Hvorfor har han ignoreret mig hele dagen? Jeg kom ret langt ned af vejen og sætter mig på bænken. Der røg tårer ud af mine øjne.

Martinus synsvinkel
Jonas, 2 drenge og 1 pige der ligner Jonas og Samantha kommer løbende ind af døren. Vi alle kigger derhen. "Har i set Samantha?!" Spørger Jonas med panik i stemmen. Jeg ryster på hovedet. "FUCK!" Råber Jonas og de løber ud af døren. Marcus kigger bekymret på mig. "Vi har ignoreret hende hele dagen" siger Marcus, jeg nikker og kigger rundt i rummet. "Far er her ikke" siger jeg og kigger på Marcus. Vi går udenfor. "SAMANTHA!" Kan man hører Jonas og de andre råbe.

Det her må virkelig være alvorligt. "SAMANTHA SOFIE BECH!" Råbene bliver laver, hvilket betyder at de er langt væk. "KJELL-ERIK ÅH DU FANDT HENDE!" Marcus og jeg løber derhen. Samantha sidder med hovedet ned på hendes knæ. Pigen der ligner Jonas og Samantha sætter sig ind foran Samantha. "Sam" siger hun. Samantha kigger hurtigt op og kaster sig i armene på hende. "Omg du er her" siger Samantha og græder. Samantha og pigen trækker sig. Samantha kigger rundt på os.

Marcus synsvinkel
Samantha kigger rundt. Hun kigger på rundt på os, men da hun når til mig holder hun kontakten. Hun kigger trist på mig, jeg kigger trist på hende. De andre begynder at gå stille og roligt.

Jeg går tættere på hende. "Samantha" starter jeg. "Undskyld...undskyld jeg skulle ikke havde ignoreret dig. Jeg ved det var dumt, men jeg tænkte ikke over det" siger jeg, samtidigt går jeg tættere på hende. "Det værste ved det hele var at Brooke stad helt op af dig" siger hun og kigger ned. Nuuurgh hun var bange for at jeg ville begynde at kunne lide Brooke.

Jeg går over og trækker hende ind til mig. "Du er den eneste pige jeg vil have" siger jeg, og kigger på hende. Hun kigger op på mig, hun rødmer. "Du så sød når du rødmer" siger jeg studere hendes ansigt. Jeg kigger på hendes læber og så på hendes øjne. Hun kigger på mine læber. Jeg læner mig frem, og får den bedste følelse da mine læber rammer hendes. Hun kysser med. Vi trækker os, og smiler. "Wow mit første kys med den smukkeste og sødeste pige" siger jeg og kysser hende igen.

Hun ligger sine hænder på min nakke, og jeg ligger mine på hendes hofter. "Nuuuurrggghhhh" kommer det fra en. Vi trækker os og kigger derhen. Det er selvfølgelig ingen andre end Martinus. Han kommer herhen. "Undskyld Samantha, det var ikke min mening at ignorer dig" siger han og krammer hende. Han hvisker noget i hendes øre, hun slår ham. "Avvv" siger han og tager sig til armen. "Så kan du lære det" siger hun og griner. Jeg smiler. Tænk at hun virkelig er min kæreste. Det ligesom en drøm


---------------------------
Uuuhhhh deres første kys

Nyt kapitel snart ;)
(Ikke rettet)

Is it a dream? - Marcus GunnarsenWhere stories live. Discover now