#13

1.9K 47 14
                                    

Samsung şirketi bilgisayar , telefon gibi ürünlerin yanı sıra silah ve tank üretimide yapmaktadır. 

facebook.com sitesinin ilk adı thefacebook.com dur, deneyin isterseniz.

İnsanların duyamayacağı kadar yüksek ses şiddeti iç organların ve anne karnındaki bebeklerin incelenmesinde kullanılmaktadır. 

Yapılan ilk arabalarda direksiyon yoktu bu yüzden de sürücüler bir hareket koluyla arabalarını çalıştırırdı. 

Commodore 64, tüm zamanların en çok satan kişisel bilgisayarıdır. Ağustos 1982'de 595$ fiyat ile piyasaya sunuldu.64 KB RAM belleğiyle, ses ve görüntü performansıyla o zamanların IBM uyumlu bilgisayarlarına göre daha üstün bir sistem sunuyordu. Commodore 64'ün yaşam süresi boyunca (1982'den 1994'e) toplamda yaklaşık olarak 17 milyon cihaz satıldı. 

Windowsun İlk Sürümünde Sadece Klavye Kullanılabiliyordu.

1981 yılında 1 GB'lık depolama biriminin maliyeti 300 bin dolar iken, bu rakam yıldan yıla azaldı. 1987 yılında 500 bin dolara, 2000 yılında 10 dolara ve 2012'de 1 doların dahi altına düştü. 

Işık Saniyede 300.000 Km Hızla Yayılır. 

Mikrodalga Firında Isıtılan Bir Yemek 6 Dakika Boyunca Midenizde Pişmeye Devam Eder. 

Telefonu Uçuş Moduna Alıp Şarja Takarsanız 50 Kat Daha Hızlı Şarj Olur.

AVM lere ve otellere giriş/çıkışlarımızda bizi yavaşlatan o döner kapıların kullanılmasının amacı içerideki ısıyı korumaktır. 

Atomlar çoğunlukla boş alanlardır. 

Sıcak Su Soğuk Sudan Daha Ağırdır. 

Googlede Zerg Rush Yazarsanız Sayfa Kendi Kendini Yemeye Başlayacaktır 

Amerikan yapımı arabaların çoğunun kornası Fa notasından çalar. 

Bir İnsanın Göz Kalitesinde Fotoğraf Çekilse O Fotoğrafın Boyutu 1.3 Gb Olurdu 

Normal bir CD (compact disc) deki hatlar bir doğru üzerinde yer alsaydı yaklaşık 5km uzunluğa ulaşırdı.

Tüm İnternet 540 Milyar Trilyon (10 Üzeri 21) Elektron ile birbirine bağlı. Toplam ağırlıkları yaklaşık 1 çilek kadar... 

"Pijamalı hasta yağız şoföre çabucak güvendi" cümlesi alfabemizin tüm harflerini içinde barındırır. Elektronik cihazlarda alfabe testi için kullanılır. 

Asansörlere ayna konmasının birincil sebebi, kravatınızı ya da saçınızı düzeltin diye değil; kapıyı açınca kabinin yerinde olduğunu görün diyedir. 

İLGİNÇ BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin