Ay'a yerleştirilen Amerikan bayrakları, güneşten gelen radyasyon nedeni ile şimdi beyaz.
Güneş sistemimizin kütlesinin %99'undan fazlasını tek başına güneş oluşturur.
Uzayda ağlarsanız göz yaşlarınız dökülmez.
Uzaya Giden İlk Maymun Olan Hal Rokete 1 Dk Boyunca El Sallamıştır.
İstatistiklere göre UFO görme olayları Mars gezegeninin dünyamıza en yakın olduğu zamanlarda ciddi bir artış göstermektedir.
Venüs, Güneş ve Ay'dan sonra gökyüzünün en parlak gök cismidir. Halk arasında akşam yıldızı, sabah yıldızı yada çoban yıldızı olarak adlandırılır.
Güneşin Dışı 6000 Derece İçi İse 12 Milyon Derece Sıcaklıktadır.
Antares adı verilen bir yıldız bizim güneşimizden 60000 kat daha büyüktür.
Ay güneşten 400 kat küçük olmasına rağmen, Dünya ile aralarındaki mesafeden de 400 kat daha uzakta olduğu için güneş tutulmalarında Ay ve Güneş aynı boyda gözükür.
Gökyüzünde bulunan yıldızların sayısı dünya üzerinde yer alan çöldeki kum taneciklerinin sayısından bile fazladır.
Ay'ın Yüzeyinde Oluşan Meteor Taşlarının Oluşturduğu İzler Ay'ın Dörtte İkisine Eşit
Uzay Sonsuz Değildir.
Dünyamız, Güneş'in etrafında bir kurşunun hızından yaklaşık sekiz kat daha hızlı dönmektedir.
Venüs'te 1 Gün, 1 Yıldan Daha Uzundur. Venüs'ün kendi etrafında 1 tur dönmesi Dünya zaman ölçüsüyle tam 243 gün sürer. Güneş etrafında 1 tur dönmesi ise 224.7 gün...
Cep telefonlarımız Apollo 11'in Ay'a iniş için kullandığından daha fazla işlem gücüne sahiptir.
Ay, Dünya'nın yörüngesinde eşzamanlı olarak döndüğü için sürekli aynı yüzeyini görürüz.
Satürn Ve Jüpiter'de Elmas Yağdığı Keşfedilmiştir.
Sadece Samanyolu galaksisinde 400 milyarın üzerinde yıldız olduğu sanılıyor.
Açık Bir Gecede, Çıplak Gözle Binden Fazla Yıldızı Görmek Mümkündür
Güneş Yerden 149 Milyon 600 Bin Km. Mesafededir. Hacmi Dünyadan 1300 Defa Büyüktür.
Her gün uzaydan Dünya'ya 100 ton ağırlığında meteorit tozu düşmektedir.
Plüton'dan Güneş'i gözlemlemek mümkün olsaydı, Güneş'imiz Venüs gezegeninin bize akşamları göründüğünden daha soluk bir yıldız gibi görünürdü.
Her Canlı Gözünden Yaş Atabilmektedir. Her Canlı Değişik Olaylardan Dolayı (Sevinç Hüzün Acı Vs.) Gözden Sıvı Bırakırlar.bu Sıvının Asıl Amacı Sadece Göz Damarlarını Temizlemekle Vücuda Faydasının Olmasıdır. Sadece Bır Olay Vardır Ki; Uzaydaki Hiç Bir Canlı Kesinlikle Ağlayamaz Ve O Yüzdendir Ki Astronotlar Ağlayamaz Çünkü Göz Yaşının Vücut Dışarısına Atılması İçin İlk Sırada Oksijen Ve Ardından Ise Yerçekimi Gerekmektedir. Bu Yüzden Astronotlar Ağlayamaz...
Venus Saat Yönünde Dönen Tek Gezegendir.