- Jungkook, jössz kurvázni? - hallottam meg Suga hangját mögülem.
- Ja, de előtte nem szívunk el valamit? - kérdeztem tőle.
- De, jöhet - mondta egyből beleegyezve.
Elindultunk egy jól elrejtett sikátorba, ahol eleve bandázni szoktunk. Igen, a mindig jól bevált sikátorok. Most se új helyet keresni mentünk, tökéletes volt ez. Leültünk egymás mellé, majd elővettem a drogot a zsebemből. A továbbiakat már mondanom se kellett, hisz negyed óra se kellett ahhoz, hogy mi már jól be legyünk tépve.
Kérditek, hogy eddig miért nem lettünk letartóztatva? A városnak egy olyan részén lakunk, ahol ez senkit se izgat. A rosszak hazájában lakunk, erre rendőrök se járnak. Egy ideig voltak, de beleuntak, szóval már szarnak ránk egy nagyot. Jól is teszik, így legalább szabadok vagyunk.
De én se akárhogyan keveredtem ide. A szüleim engem normálisan neveltek, és nem is családi okok miatt kötöttem ki itt. Ennek totálisan más oka van, s talán túl hülye voltam, hogy ilyenné váltam. De már semmit se számít, hisz boldog vagyok itt is, és lehet, hogy még százszor boldogabb, mint annó voltam normálisként.
Szóval az egész még a középiskolába kezdődött, amikor megismertem egy lányt. Totálisan elborítottam az agyam, folyton őt kerestem mindenhol, imádtam. Teljesen beleszerettem, nem tudtam élni se nélküle. Majd egy hirtelen jött gondolattól elhagyott, miszerint már nem szeret. Mai napig őt látom magam előtt néha, és lehet tényleg idióta ötlet volt pont emiatt kiborulni. De akkor engem semmi sem érdekelt, így eljöttem ide, és most már még annyiszor se érdekel.
Íme itt a történet, melyet az egy éves évfordulóm által írtam néktek.
Hello! Haajnaal vagyok, s sajnálatos módon áttettem ide eme röpke kis kezdő történetemet, melyet próbáltam úgy megírni, mintha legelőször írnék, mint annó egy éve. Ez a sztori az egy éves évfordulóm alkalmából készült, jó béna lett, de nem ez a lényeg. @lolalila24 pajtásunk megadta rá az engedélyt, hogy ezt a rosszaságot átpakolhassam az oldalamról ide. (Trágár szavak esetleg nyugalmat megzavaró jelenetek előfordulhatnak, agyi károsodásért, és egyéb gondokért felelősséget nem vállalok, mindenki akkor olvassa el, ha nagyon kíváncsi erre a förtelemre.)
YOU ARE READING
Bad Boy -[[Befejezett]]-
FanfictionHello! Haajnaal vagyok, s sajnálatos módon áttettem ide eme röpke kis kezdő történetemet, melyet próbáltam úgy megírni, mintha legelőször írnék, mint annó egy éve. Ez a sztori az egy éves évfordulóm alkalmából készült, jó béna lett, de nem ez a lény...