Bankrablás?

177 10 0
                                    

Másnap reggel fájó fejjel ébredtem. Azt se tudtam, hogy hol vagyok, de nem ritkán ébredek fel így, inkább eléggé gyakran. A lánynak a nevére, aki mellettem volt, egyáltalán nem emlékeztem. Annyi rémlett, hogy ő volt az a bögyös maca, akit táncba hívtam. Az esti kalandra se emlékeztem, de szinte érzem, hogy úgyse volt jó. Ezek szart se tudnak, még ha nem is egy kurva.

Lassan keltem ki a kemény ágyból. Tudtam, hogy nálam vagyunk, mivel nekem nincsen házam. Általában az utcán alszok, de gyakrabban Sugánál. De amikor ő részegebb, mint én, vagy amikor én egyáltalán nem is vagyok az, akkor mindig kirak engem onnan, mert éppen felszedett valakit, és nyugtot akar.

A ruháink szanaszét voltak dobálva, így a sajátjaimat gyorsan összekapkodtam, s felvettem magamra mindegyiket. Amilyen gyorsan csak tudjam, úgy húztam el onnan a francba, mielőtt a lány még felébredhetett volna. Csak remélem, hogy nem fog semmire sem emlékezni.

Suga háza felé mentem. A másnaposság fájdalmait egész lényemben éreztem. Igaz, már megszoktam, de akkor se volt kellemes érzés. Mikor odaértem, a kopogtatást elhagyva egyből berontottam a házába.

A kanapéján volt, egy kurvával az oldalán. A ruhák szanaszét voltak dobálva az egyébként is kupis és mocskos nappaliban. Az alkohol orrfacsaró illata szétterjedt már az egész lakásban. Romlott étel volt droggal együtt a dohányzóasztalon, minden bútor szakadt volt.

Felkaptam Suga undorító, izzadt, két napja folyamatosan használt alsóját, s hozzávágtam az arcához. Csak párat kellett szagolnia, mire köhögve felkelt.

- Fúj, haver! Nem dugdosd az orrom alá a koszos alsódat! - nézett rám.

- Tévedsz, ez a tiéd volt - sóhajtottam - Küldd el innen ezt a ribancot - biccentettem a csaj felé.

- Fú, baszki... hogy is hívták? - törte a fejét barátom, majd rácsapott a csaj seggére, mire az egyből felébredt - Hé, mianeved. Ha összekapkodtad a ruháidat, el is mehetsz, felőlem fel is öltözhetsz, csak menjél már.

A bunkóság legjava volt, de ez a mi helyzetünkben kettőnket nem érdekelt. A csaj elszomorodott, majd dühösen hozzávágta Sugához a melltartóját.

- Mielőtt azt gondolod, hogy megtartom, nem fogom. Túl büdös - dobta vissza a ruhadarabot Suga.

- Ch.. pedig ez itt már semmit se számítana... - mondta a ribi, miközben öltözött.

Apropó Suga, az igazi nevét senki se tudja, még ő se. Itt vette fel ezt a nevet, ő is találta ki.

Miután a lány magára kapta ruháit, távozott is, ahogy Suga kérte. Még hallottuk kint, hogy a ribanc valakire rámozdult. A srác hangja mindent elárult, elutasította a nyomulást, s ő is úgy, mint én, egyből belépett a házba. Egyből megláttuk régi barátunk - aki igazából nem olyan régi barátunk -, Taehyung arcát.

- Szeasztok'! - köszönt nekünk, miközben a rágóját rágta.

- Csá - köszöntünk vissza, majd mindkettőnkkel kezet fogott.

- Na, azért jöttem, mert lenne nektek egy ajánlatom - kezdett is bele a mondandójába - A minap arra gondoltam, hogy kéne ide zsé... mert oké, itt nem nagy szükség van rá, még a drogot is ingyen kapjuk. De... milyen jó lenne, ha ezek ellenére is gazdagok lennénk? Mert végtére is, a drog beszállítása az pénzbe kerül--

- De mi csináljuk a drogot, és nem beszállítjuk - vágtam közbe hirtelen.

- Had mondjam végig. Ezért mondom... mi csak egyfajta drogot gyártunk, de milyen jó lenne, ha többféle is lenne, nem? Ezért gondoltam, hogy raboljuk ki a főbankot - fejezte be Tae.

- Megőrültél? Ha megtesszük, arra már felfigyel a rendőrség. Ezen a helyen nem csoda, ha valaki lop, de általában ilyen nem szokott megtörténni, mert itt az ember élete annyiból áll, hogy baszunk, drogozunk, iszunk és bulizunk. De ha átlépjük ennek a kis kerületnek a határát, akkor minket már négy szemmel is figyelnek... - magyaráztam.

- Kook, ne parázz már. Látszik, hogy nem itt nőttél föl. Ha nem fogadlak örökbe, akkor az emberek innen már kiutáltak volna. Te már nem vagy jófiú. Ez jó buli lesz - vigyorgott Suga.

Újra és újra átgondoltam. Végig futott minden az agyamon. Ismertem őket, bíztam bennük, mindig mellettük voltam, mióta itt vagyok.

- Legyen - bólintottam.

- Ez a beszéd! - csapott a vállamra Tae - Akkor holnap gyertek el hozzám, és akkor minden tervet átbeszélünk.

Még váltottunk pár szót, majd Taehyung távozott is. Le akartam volna takarítani a kanapét, de Suga megállított engem, így inkább hagytam a fenébe. Tényleg, nem tudom mi van velem, talán a hülye álmom miatt kezdek megint visszafejlődni. De szarni rá, inkább ledőltem a dzsuvás bútorra.


Bad Boy -[[Befejezett]]-Onde histórias criam vida. Descubra agora