,,Nebyl to náhodou Niall Horan?"
A sakra, jak to Biance vysvětlím.
,,No... jo byl." Bianca na mě koukala jako kdybych jí řekla že dneska o půlnoci jí zabije radioaktivní duha kterou na ní vyzvrací zelenej jednorožec.
,,A co tu dělal?"
,,Co asi, přišel na jídlo."
,,A normálně si s tebou povídal? Prosím, nebuď mě z tohole snu."
,,To neni sen. A proč by se se mnou neměl bavit? To jsem snad nějaká vadná nebo co?"
,,Né tak jsem to vůbec nemyslela, jenomže pochop... Niall Horan. Víš co by za to daly miliony holek, mluvit s ním? A ty jsi úplně v klidu."
,,Protože nejsem žádná ulítla Directionerka nebo jak si to říkáte. Proto."
,,Ale na tom nesejde, jestli jsi nebo nejsi Directionerka, pořád je to Niall Horan, ten nejsladší kluk na světě."
,,Je roztomilej, to jo, ale já se do něj nehodlám zamilovat a básnit o něm celý hodiny jako ty."
,,Nebásnim o Niallovi hodiny. Spíš o Harrym," řekne a rozesměje se.
,,No jo, na tom nesejde."
,,Holky, vážně začněte něco dělat," řekl Lucas, který se zase objevil v nejneočekávanější chvíli a tím nás zase vyděsil.
,,Měl bys nás přestat lekat, nebo jednou skončím v nemocnici s infarktem," ozvala jsem se, jelikož Bianca už zase nebyla schopná slova.
,,Začněte pracovat a já vás přestanu lekat," odpověděl se smíchem.
,,Neruš, řešíme tady vážný téma," přerušila ho Bianca.
,,A co je tak důležitý, že to musíte řešit místo práce?"
,,Ona mluvila s Niallem Horanem," vykřikla Bianca a ukázala na mě.
,,Tys mluvila s Niallem?" zeptal se překvapeně.
,,Neřikej že jsi další z nich."
,,Z koho?"
,,Z těch potrhlejch fanoušků," odpověděla jsem otráveně.
,,No jasně."
,,Ty si ze mě děláš srandu, že jo. Řekni že jo, prosím."
,,Ne, nedělám. Jsem BoyDirectioner a jsem na to hrdej."
,,Pane bože. Radši už jdu pracovat, nechci aby mě šéf vyhodil," řekla jsem a odešla. Nechala jsem je rozebírat ty svoje One Direction a šla pracovat. Moc lidí už stejně nepřišlo.Když jsem ve dvě skončila, šla jsem se převlíct a trochu se upravit. Přesně ve čtvrt na tři vešel Niall.
,,Ahoj Ni."
,,Ni?"
,,Jo, Ni. Nelíbí se ti to?"
,,Ne, jen mě to překvapilo. Takhle mi řikaj jenom kluci, El a Pezz."
,,Aha. Tak jdeme?" Chtěla jsem odejít co nejdřív, aby si Nialla nevšimli Lucas s Biancou. Pozdě.
,,Sam, zapomněla sis klí..." Zastavil se. ,,Če."
,,Lucasi, kde jsi." Bezva, teď jsou tady oba. Ne že bych chtěla Nialla jenom pro sebe, tak majetnická nejsem, bylo to spíš pro jeho zdraví.
,,T-to... j-je...Ni-Niall... H-Horan," vykoktala Bianca a Lucas jen zíral.
,,Jo, jsem to já," řekl Ni. Najednou se vzpamatoval i Lucas a hned se s nim chtěl vyfotit. Vyfotil se s oběma a podepsal se jim na ruce.
,,Možná už bysme měli jít, ať to stihneme," řekla jsem.
,,Jo, už jdem. Rád jsem vás poznal, někdy se ještě uvidíme." Pak už jsem ho vytáhla ven a začala se mu omlouvat za Biancu a Lucase.
,,To je v pohodě, vypadali mile." Chtěla jsem jít, ale on mě zastavil.
,,Jsem tu autem," řekl a ukázal na černý Range Rover zaparkovaný o ulici dál.
,,To je tvoje auto?" zeptala jsem se nevěřícně.
,,Ne, je Hazzovo." Pak mě něco napadlo.
,,Panebože, já pojedu autem Harryho Stylese, moje kamarádky se zblázněj," řekla jsem nadšeně a hned vytáhla mobil, abych mohla jakoby napsat tweet o tom, že právě stojím před autem Harryho Stylese. Podívala jsem se na Nialla. Čekala jsem jakoukoliv reakci, no tohle ne. Niall se začal nekontrolovatelně smát. Má tak krásnej smích.
,,Tak jo, teď už bysme vážně měli jet," řekl Niall mezi záchvaty smíchu. Došli jsme k autu a já si chtěla sednout dozadu, ale Niall mě zastavil a otevřel mi dveře na straně spolujezdce. Nasedla jsem a zapásala se. Cestou jsme se bavili o tom, koho posloucháme a koho naopak nemáme rádi. Zjistila jsem, že Niall je BoyBelieber a jednou by si s ním chtěl zazpívat. Taky mi vyprávěl o tom, jak byl šťastnej, když mu Justin řekl ahoj. Prý to bylo v X-factoru. Shodli jsme se, že nemáme rádi Lorde, protože všechny pomlouvá a sama vypadá jak strašidlo.
,,Nejvíc mě naštvalo když řekla, že Demi je tlustá," řekl Niall.
,,Znáš Demi osobně?" zeptala jsem se.
,,No jasně, jsme dobrý kamarádi. Můžu tě s ní seznámit, chceš?"
,,To bys pro mě udělal?"
,,No jasně. Až bude mít přestávku v turné, domluvím vám schůzku."
,,Díky moc, to mě hrozně potěší." Chtěla jsem ho obejmout, ale přes pásy to nešlo a taky bysme se mohli vybourat.
Když jsme dojeli do Nando's, bylo tři čtvrtě na tři. Niall si nasadil čepici a sluneční brejle a šli jsme dovnitř.
,,To co vždycky?" zeptala se číšnice.
,,Jo jo, dvakrát."
,,Ty sem chodíš asi často viď?"
,,Jenom tak pětkrát do týdne," řekl a zašklebil se. Přinesli nám jídlo, bylo to vážně dobrý. Ve tři čtvrtě na čtyři jsme vyrazili do kina. Byl to kousek, takže jsme měli ještě deset minut. Niall šel koupit popcorn a já si sedla na místo. Při těch nejsmutnějších částech jsem brečela a všimla jsem si, že Niall taky. Asi v půlce filmu mi položil ruku na ruku a nechal ji tam až do konce.
,,Nechápu proč se Rose na tom prkně nešoupla, měla tam dost místa a Jack by se tam v klidu vešel a nemusel by umřít," řekla jsem když jsme vyšli ven a Niall dostal další záchvat smíchu. Tím mě taky rozesmál a za chvíli jsme se oba skoro váleli na zemi.
Niall
,,Nechápu proč se Rose na tom prkně nešoupla, měla tam dost místa a Jack by se tam v klidu vešel a nemusel by umřít," řekla a já dostal záchvat smíchu. Rozesmálo jí to taky. Bože, má tak krásnej smích. Nejradši bych jí teď políbil. Ne Horane, ovládej se. Nemůžeš se do ní zamilovat, víš co by s ní fanynky udělaly. Tak jsem jí radši odvezl domů. Nakonec jsem stejně neodolal a než vešla do dveří, aspoň jsem jí dal pusu na tvář.
,,Uvidíme se zítra," řekl jsem a odešel.
Tak jo, teď jsem se vážně překonala. Nečekala jsem že to bude takhle dlouhý. Tenhle díl je pro tebe Kájí. Ano, myslim tebe Kájo. Díky že čteš a že se ti to líbí. Pokusim se další přidat co nejdřív. Za případný chyby se omlouvám, jsem moc líná abych si to po sobě přečetla. Vote a koment potěší.
-Baruš
ČTEŠ
They don't know about us (Niall Horan FF)
FanfictionCo když potkáte lásku svého života a nemůžete se o tom s nikým podělit? Jak dlouho se to dá snášet? A jak dlouho to bude snášet Sam? A co Niall? Vydrží jim to? Dočtěte se v They Don't Know About Us