15.- Nenafukuj se, bublino

237 14 4
                                    

Niall

,,Bože, tohle je výborný," zamumlal jsem s pusou plnou jídla.

,,Nialle, nejdřív to dojez a pak něco říkej, zaprvý je to nechutný a za druhý jsem ti vůbec nerozuměla," lehce mě okřikla Sam. Spolknul jsem to jídlo zopakoval to.

,,Říkám že je to výborný."

,,Vždyť jsou to jenom těstoviny s nějakou omáčkou," protočil Louis oči.

,,Na tom nesejde. Prostě je to dobrý," zabručel jsem.

,,Ale no tak ty bublino, nenafukuj se nebo praskneš," řekla mi Sam a lehce mě šťouchla do boku. Tak dobře, když si myslí že jsem uražený, tak budu.

,,Už jsi se uklidnil?" zeptala se Sam po chvíli, ale já jen dál seděl a jedl.

,,Ale no tak, víš že jsem si dělala srandu," řekla a šťouchla do mě. Já se jen trochu odsunul a dál se věnoval svému jídlu.

,,S tebou není žádná sranda," postěžovala si. Že se mnou není sranda? Tak to tu vlastně nemusím být ne?

,,Kam jdeš?" zeptala se Sam překvapeně, když jsem se zvedl od stolu. ,,Ale notak, vždyť já si jenom dělala srandu," řekla už trochu zoufale.

,,Nech ho jít, však on se za chvíli vrátí," snažil se jí uklidnit Liam. Jen jsem se pro sebe usmál a dál šel pryč od nich.

,,Fajn, dělej si co chceš, stejně tě tu nepotřebuju," zabručela tentokrát ona a můj úsměv zmizel tak rychle jako poslední sušenka na tácu.

,,Jak to můžeš říct?" řekl jsem, když jsem se přihnal zpátky ke stolu.

,,A hele kdo se najednou baví," řekla s ironií v hlase.

,,To jsi snad právě dostala krámy?" zažertoval Louis. Oba jsme se na něj otočili s vražendným pohledem.

Louis jenom v obraně zvedl ruce a protočil očima. ,,Vždyť jsem nic neřekl."

,,Proč jsi řekla, že mě nepotřebuješ?" zeptal jsem se znova.

Ona se na mě jen chvíli dívala, pak zničeho nic vybuchla smíchy. Všichni se na ní překvapeně podívali.

,,Ty vážně skočíš na všechno," řekla a dál se smála.

,,To už mi sakra nedělej," zavrčel jsem a ona se na mě podívala psíma očima.

,,Dobře, promiň," řekla a objala mě.

,,Jestli jste vy dvě hrdličky už v pohodě, mohli bychom se prosím v klidu najíst?" zeptal se otráveně Zayn.

,,Jo, jasně, jen jezte, půjdu se projít," řekla Sam a podívala se na mě. ,,Sama," dořekla. Přikývl jsem a znova se pustil do jídla.

Sam

Když si ze mě Louis dělal srandu, jestli jsem právě nedostala krámy, moje mysl se automaticky vrátila zpět k mému rozhovoru s El, o tom dítěti.

Říkala, že to Louisovi po dnešním koncertě řekne, což je asi tak za pět hodin. Mám i za El strach, jak bude reagovat. Nemyslím si, že by mu vadilo se starat o dítě, koneckonců už zažil šest miminek, ale tohle bude jiné. Tohle bude jeho, tohle nebude jeho mamky.

,,Nad čím přemýšlíš?" zeptala se El, když mě doběhla.

,,O tom cos mi říkala dneska, to s Louisem a, ty víš, dítětem," zašeptala jsem tu poslední část.

,,Taky nad tím pořád přemýšlím. Sakra Sam, já nevím jak mu to mám říct, nemůžu to na něj prostě jen tak vybalit, asi by si myslel, že jsem se zbláznila," začala vyšilovat El.

,,El, El, v klidu, nehroť to zbytečně a hlavně se nestresuj. Jo vím, mě se to říká lehko, nejsem ta, co čeká dítě s Louisem, ale čím víc nad tím budeš přemýšlet, tím horší to bude," řekla jsem jí se snahou jí uklidnit. ,,Prostě si ho vezmi stranou, a řekni mu: 'Budeš tatínkem', nebo něco takového. Když začne vyšilovat, nech ho ať se uklidní, samo ho přejde. Hlavně to bude potřebovat vstřebat, něco takového jako dítě, to je velká zodpovědnost, obzvlášť pro někoho tak nezodpovědného, jako je Louis. Koneckonců, on tě do toho dostal, on ti pomůže to přežít a vychovat to nejkrásnější, nejslušnější a nejtalentovanější miminko na celým světě, dobře?" řekla jsem jí. Bylo vidět, že se už částečně uklidnila, tak jsem jí pohladila po zádech a ona se na mě upřímně usmála.

,,Díky Sam, strašně moc, netuším, co bych bez tebe dělala," řekla a z očí se jí vyhrnuly slzy. Lehce jsem jí je setřela a objala jí.

,,Nemáš vůbec za co, věřím, že kdybych byla ve tvé situaci já, udělala bys to samé," odpověděla jsem jí.

,,Ty bys hlavně nebyla tak blbá a nenechala by ses zbouchnout," řekla skrz slzy.

,,To nebyla vůbec tvoje chyba, navíc, nic se neděje bezdůvodně, to víš ne? Takže pokud se to už stalo, asi to tak mělo být."

,,Víš, vždycky jsem si myslela, že pokud některá z nás skončí těhotná, bude to Perrie," řela El a zasmála se.

,,Já taky. Ale tak či tak, už se nemůžu dočkat, až se mi narodí neteř nebo synovec," řekla jsem a El vykulila oči. ,,Beru tě totiž jako sestru, víš?" vysvětlila jsem a ona se zase usmála a já s ní.

,,Spolu to zvládneme, uvidíš," povzbudila jsem jí a znova jí objala.

A/N nemám co dodat, snad jen abyste si na to moc nezvykali, nestane se často, že budu tuhle story aktualizovat. Mám totiž rozepsanou novou fanfic (Kicked Out Of Heaven (Kellic)) *dělá si reklamu* :D jo vim, jsem strašná :( :D

Ps.: budeš nám chybět, Zayne :(

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 04, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

They don't know about us (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat