Sam
Niall mě vzal za ruku a vedl mě k.ostatním. Když mě chytil, zachvěla jsem se. Byl to příjemný pocit. Všichni už byli v obýváku a seděli na zemi v kruhu. Niall si sedl mezi Louise a Harryho a já mezi El a Perrie.
,,Než začneme, nezapomeňte, že za tři hodiny máme být na zkoušce," řekl Niall.
,,Janě, pohlídáme si to," ozval se Louis.
,,Takže já začínám,“ řekl Harry a roztočil flašku. Padlo to na Louise a ten si vybral pravdu.
,,Takže Louisi, pro začátek ti sam něco lehkýho. Byl bys schopnej podvést Eleanor?“
,,Ne, samozřejmě že ne,“ řekl Louis klidně. ,,Teď já.“ Padlo to na Perrie. Ta si taky vybrala otázku.
,,Takže Perrie, ta samá otázka, ale se Zaynem.“
,,Hmmm, záleží na situaci,“ řekla a Zayn se na ní podíval. ,,Dělám se srandu zlato, to bych neudělala.“
Perrie zoztočila flašku a ta se zastavila na Niallovi.
,,Takže Nialle, otázka nebo úkol?"
,,Otázka."
,,Chtěl bys chodit s někým v týhle místnosti?" zeptala se Pezz a Niall zneklidněl.
,,Nemůžu si radši vzít úkol?" zeptal se.
,,Tak fajn, dávám ti za úkol odpovědět."
,,Asi... asi... asi..."
,,Tak už se vymáčkni," vykřikl Harry.
,,Asi jo," odpověděl konečně Nialla hned zklopil pohled.
,,Jsi na řadě," připomenul mu Liam.
,,Jo, jasně." Roztočil a padlo to na Harryho.
,,Úkol," prohlásil Harry.
,,Tak jo Harry, vezmi kohokoliv tady v místnosti a hoď ho do bazénu."
Niall
,,Tak jo Harry, vezmi kohokoliv tady v místnosti a hoď ho do bazénu," řekl jsem. Moc jsem to ale nedomyslel. Čekal jsem totiž, že vezme Louise nebo Liama.
,,Né Harry, prosím, né," křičela Sam když jí Harry zvedl ze země a přehodil si jí přes rameno. Pak jsme slyšeli jenom Harryho kroky, zapištění a následné šplouchnutí. Asi o tři minuty později se dovnitř přiřítil Harry a za ním mokrá Sam.
,, Harolde já tě zabiju,“ křičela.
,,Za to může Niall,“ začal se vymlouvat. Já se postavil a chtěl jsem se nějak vymluvit.
,,Máš pravdu,“ řekla a spiklenecky se usmála. Pak jsem ucítil něco mokrého na zádech. Sam mi totiž skočila na záda.
,,Héj,“ zakřičel jsem.
,,Nestěžuj si, můžeš si za to sám,“ řekla a začala se smát.
,,Ty se moc nesměj, nebo v tom bazénu skončíš znova.“
,,To bys neudělal,“ řekla s obavami v hlase.
,,Ne? Tak sleduj.“ Využil jsem toho, že mi sedí na zádech a rozběhl jsem se k bazénu. Ani jsem nezastavil a hned jsem tam skočil.
,,Nialle, pomoz mi, neumím plavat,“ vykřikla Sam. Doplaval jsem k ní, ale nenapadlo mě, že si že mě dělá srandu. Zapřela se mi o ramena a potopila mě pod vodu.
,,Ty jedna malá...“ nedořekl jsem, protože se těsně vedle mě ozvalo šplouchnutí. Po chvíli se vynořila Harryho kudrnatá hlava. Hned za ním jsme uslyšeli několik dalších šplouchnutí, takže v bazénu jsme teď skončili všichni. Chvíli jsme se navzájem potápěli, ale jenom do tý doby, než jsem řekl, že za dvě hodiny máme být na zkoušce.
ČTEŠ
They don't know about us (Niall Horan FF)
FanfictionCo když potkáte lásku svého života a nemůžete se o tom s nikým podělit? Jak dlouho se to dá snášet? A jak dlouho to bude snášet Sam? A co Niall? Vydrží jim to? Dočtěte se v They Don't Know About Us