6.- A ty jsi co, odborník na mezilidský vztahy?

662 30 6
                                    

Sam

,,Páni.“

,,Já vím.“

,,To je... obrovský.“

,,Taky jsem si to dřív myslel, ale časem si zvykeš. Kluci jsou uvnitř, tak tě s nima můžu seznámit."

Hned jak to řekl, pocítila jsem závrať. Vždycky když se mám s někým seznámit tak mám nervy a je mi špatně. Asi to bylo poznat, protože Niall se na mě starostlivě podíval.

,,Stalo se něco?" zeptal se ustaraně Niall.

,,Nic se nestalo, jsem jenom nevózní."

,,Kvůli klukům? Jestli jo, neměj strach, možná sice vypadaj jako namyšlenci a sebestředný egoisti, ale když je poznáš, zjistíš že jsou úplně v pohodě. A že jsou to idioti," dodal a se rozesmála. Začal se smát taky a pocítila něco jako úlevu. Jeho smích mě uklidňoval.

,,Tak pojď, kluci už se těšej."

,,Oni vědí že přijdu?" Řekl jim o mně něco? Co když se jim nebudu líbit? Počkat, proč mě zajímá jestli se jim budu líbit, stejnak je už potom nikdy neuvidim. Ale co když jo? Ne, to je absurdní. Ale co když není? Tyhle myšlenky se mi honily hlavou a já z nich byla zmatená. Probrala jsem se až když mě Niall vzala za ruku a zavedl mě do vily.

,,Tohle je hala," řekl Niall. ,,A támhle je obývák," ukázal někam do dálky.

,,Je to vážně obrovský, kolik vás tu bydlí?"

,,Já, Harry, Louis, Liam a Zayn, každý máme svůj pokoj, ale jsou tu čtyři pokoje navíc, občas tu zůstává El nebo Pezz."

,,Páni," bylo jediný na co jsem se zmohla.

,,Kluci, jsme tady," zakřičel Niall a hned bylo slyšet dupání po schodech a následně ránu.

,,Harry se natáhnul na schodech, to jste měli vidět," slyšeli jsme někoho zakřičet a potom vybuchnout smíchy. Pak se do chodby vřítil majitel onoho hlasu.

,,Čau Niallere, ty musíš bejt Sam, jsem Zayn a ten co se právě zřítil ze schodů je Harold." 

,,Čau Zayne, máš pravdu, tohle je Sam."

,,Ahoj," pípla jsem a schovala se za Nialla.

,,Nemusíš se schovávat, zaprvé, nic ti neudělám a zadruhé, Niall by ti byl k ničemu, toho bych porazil raz dva," řekl Zayn a já dostala záchvat smíchu. Niall se zamračil a zatvářil se uraženě.

,,Splaskni bublino, nemusíš bejt naštvanej," řekla jsem a on se usmál. Bože, ten jeho úsměv. Pak se dovnitř vřitili i ostatní.

,,Sam, to je Liam, Louis a Harry, kluci to je Sam," vychrlil Niall jedním dechem.

,,Ahoj Sam," vyhrkli Harry s Louisem najednou.

,,Čau," přidal se i Liam.

,,Ahoj," řekla jsem a zase znervózněla.

,,To je tvoje holka?" zeptal se Harry?

,,Ne, jsme jenom kamarádi," vyhrkli jsme najednou.

,,Už to že máte stejnej názor dokazuje, že nejste jenom kamarádi," ozval se zase Harry.

,,A ty jsi co, odborník na mezilidský vztahy?" zeptal se naoko vážně.

,,No, když zrovna nejsme na tour, je to moje vedlejší práce." To už nikdo z nás nevydržel a všichni jsme vybuchli smíchy.

,,Co budem dělat?" zeptal se Liam.

,,Můžem jít do baru," navrhl Harry.

,,Jasně Harolde, co jinýho," řekl Louis.

They don't know about us (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat