Sam
,,Tak co, dneska už nejsi tak unavená?" zeptala se Bianca, když jsem přišla do šatny, abych se převlékla do uniformy Starbucks.
,,Konečně jsem se vyspala, takže je to v pohodě. Teď mi ale řekni o tvým rande s Lucasem."
,,No, šli jsme do restaurace a tam se ho pokoušela sbalit nějaká číšnice."
,,Jako vážně?" zeptala jsem se. Ne že bych se tomu divila, kamkoliv jdeme se holky od 14 až do 40 za Lucasem otáčejí.
,,Jako vážně. Dokonce se mu pokusila podstrčit číslo."
,,Nechal si ho?" Ani by mě nepřekvapovalo kdyby si ho nechal.
,,Ne, přímo před ní ho roztrhal."
,,Ta musela bejt slušně naštvaná co?"
,,To teda byla."
,,A půjdeš s ním ještě někdy někam?"
,,Asi ne, podle mě to pro něj nic neznamemalo."
,,Já si myslim, že znamenalo."
,,Já ne."
,,Ale i kdyby ne, pro tebe to znamenalo hodně co?"
,,Já sama nevim."
,,Holky, konec vykecávání, zákazníci nepočkaj." Obě jsme nadskočily když Lucas promluvil. Bianca po mně hodila pohled ála jak dlouho tu stojí.
,,Už jdeme," řekla jsem, protože Bianca nebyla schopná slova.
,,Jestli něco slyšel, umřu," zašeptala Bianca.
,,Nevypadal jako by něco slyšel. A teď už pojď, ať neni naštvanej."
,,No jo, už jdu."
Obsloužili jsme pár babiček, asi dvě rodiny a spoustu studentů. Přemýšlela jsem nad kravinama, když vtom mě vylekal něčí hlas.
,,Ahoj." Podívala jsem se na dotyčnou osobu. Byl to Nick ze včerejška.
Niall
,,Ahoj," řekl jsem a ona nadskočila.
,,Ahoj Nicku." Nicku? Že by si nepamatovala moje jméno? Jo počkat, tohle jméno jsem jí vlastně řekl včera. ,,Skoro jsem tě nepoznala s těma slunečníma brejlema a bejskou."
,,No jo."
,,Dáš si něco?" zeptala se.
,,Hmm... asi laté a skořicovýho šneka."
,,Nechceš si aspoň sundat ty brejle?" zeptala se. Co jí mám sakra říct, že nemůžu, protože jsem Niall Horan z One Direction, nejslavnějšího boybandu na světě a nechci, aby lidi věděli, že jsem tady? Tak jsem si sundal svoje RayBany a dal si je za lem trička.
,,Máš krásný oči," řekla když jsem se na ní podíval. Ona mě nepoznala? Tak teď nevim, jestli mám bejt rád, anebo ne.
,,Uhm... díky."
,,Mám pocit, jako bych tyhle oči už někde viděla."
,,Tyhle oči má hodně lidí, možná si mě jenom s někým..." Nedořekl jsem to, protože do Starbucks vtrhla nějaká holka a zařvala:
,,OMG to je Niall z One Direction."
Sam
,,OMG to je Niall z One Direction."
Podívala jsem se na Nialla a v momentě kdy se ta holka sklonila k mobilu, nejspíš aby všem poslala tweet o Niallovi, popadla jsem ho za ruku a zatáhla ho do šatny a zavřela za námi dveře.
,,Já věděla že tě odněkud znám."
,,Já ti to vysvětlím, jenom..."
,,To je v pohodě, já to chápu."
,,Takže se nezlobíš?"
,,Ne, nezlobím."
,,To jsem fakt rád. Ale jakto že jsi nezačala vyšilovat, když jsi zjistila, že jsem z One Direction? Ty nás nemáš ráda?"
,,No, neber si to osobně, ale vim o vás jenom to co se píše v časopisech a tomu se nedá moc věřit."
,,Když budeš chtít, můžu tě seznámit s klukama, aby sis o nich vytvořila obrázek. Ale nenutim ti to."
,,Ráda, jenom až někdy dýl. Zatím mi stačí pořadně poznat tebe."
,,Znamená to, že se se mnou chceš vídat?" zeptal se nadšeně.
,,Už to tak vypadá," přiznala jsem.
,,Takže přijmeš moje pozvání do kina dneska odpoledne?"
,,Jo. Na co chceš jít?"
,,No já nevím, třeba na Titanic?" řekl a začervenal se. Je tak roztomilý, když se červená. Proboha Sam, na co to myslíš. On se s tebou chce kamarádit, může mít každou slavnou holku na kterou ukáže, proč by ztrácel čas s tebou?
,,Jo, to by šlo. Tak ve dvě po práci?"
,,Dobře, vyzvednu tě kolem čtvrt na tři, film začíná ve čtyři, tak si můžem třeba zajít na jídlo do Nando's."
,,Takže v těch časopisech přece jenom píšou něco pravdivýho."
,,Jo, a co?" zeptal se Niall se zájmem.
,,Miluješ jídlo a Nando's." To ho rozesmálo tak, že málem spadl na zem.
,,Přinesu ti tu objednávku."
,,Ok." Přinesla jsem mu co si objednal a on řekl, ať jsem ve čtvrt na tři připravená. Když odchází, zamává mi a já jemu taky.
,,Nebyl to náhodou Niall Horan?"
A sakra, jak to Biance vysvětlím.
Takže nová je tady. Trvalo mi to dlouho, ale píšu to na mobilu a mám málo času. Jinak, díl chci věnovat uživatelce KacenkaCitronkova, jelikož byla první, kdo okomentoval tuhle story. Díky moc, ani nevíš jak moc jsi mi zvedla náladu. Další se pokusím přidat co nejdřív.
Vote a koment potěší
- Baruš ^__^
ČTEŠ
They don't know about us (Niall Horan FF)
Fiksi PenggemarCo když potkáte lásku svého života a nemůžete se o tom s nikým podělit? Jak dlouho se to dá snášet? A jak dlouho to bude snášet Sam? A co Niall? Vydrží jim to? Dočtěte se v They Don't Know About Us