Jin pov.
Jungkook ir Jimin grįžus nuėjau į rūsį ir užsidegiau šviesą. Pamačiau kaip kažkoks žmogus lipa per langą ir palaikiau jį vagimi.
-Vaiknai, pro rūsio langą lipa vagis!-sušukau.
Visas namas atgijo. Įsijungė šviesos. Visi išlėkė į lauką jo gaudyt, o aš nuėjau į vieną iš kambarių, kurio dar nespėjome apstatyti ir jo viduryje pastačiau kėdę.
Išgirdau Jimin rėkiant, kad sučiupo vagį. Po kelių minučių pamačiau kaip Jimin jį atveda į namus. Man duvo keista, juk kai grįžo iš riedutininkės medžioklės mano draugas nešlubavo, o dabar gana stipriai šlubčioja. Vagis buvo susiėmęs už pilvo. Jimin nustūmė jį į centrą prie kėdės. Man jo pasidarė gaila, bet žinos, kaip lysti į mūsų namus.
Jungkook jį pasodino ant kėdės. Aš priėjau arčiau ir pradėjau atidengti jo kapišoną. Pamačiau... ilgus plaukus. Visi vaikinai atrodė nustebę.Atėjau pasižiūrėti, kas tas vagis ir pamačiau...
Skausmo perkreiptą Godos veidą.
- Jin?- ji atrodė nustebusi.
- Goda?- nemažiau nustebęs buvau ir aš.
- Hyung, tu ją pažįsti? Alio?- pamačiau, kad kžkas mojuoja man prieš nosį. Linktelėjau.
- Mums reikia pasitarri. Jungkook, saugok ją. Jin, einam, papasakosi mums viską.- pasakė Rap Monster.
Sekiau paskui juos.
- Kas ji?- paklausė Suga.
- Ji... ji... mano klasiokė. Goda. Pasakojau jums. Ji man padėjo su lietuvių kalba. Nesitikėjau, kad ji gali vogti... ji atrodė tokia gera.
- Išvaizda gali būti apgaulinga. Pats matei. Pažiūrėk, ką ji padarė mano kojai!- sušuko Jimin ir parodė savo kelį. Jis visas buvo mėlynas ir sutinęs.
- Deja, ką su ja daryime?- paklausė V.
- Aš jos nepasigailėsiu,- toliau sau pyko Jimin.
- Ne. Leisim paaiškinti, ką ji čia veikia. Visdėlto ji man padėjo.- pasakiau.
Jimin buvo labai nepatenkytas mano sprendimu. Bet net ir jis sutiko. Susitarėm. Paklausim ar ji ką nors paėmė. Apieškosim jos kuprinę. Jei nieko nerasim ir jei ji viską paaiškins - paleisim ją.
Godos pov.
Su manimi pasiliko Jungkook.
Jis mielas, atrodė labai draugiškas. Bet dabar tai nesvarbu. Jis norėjo kažko klausti, bet grįžo kiti vaikinai.- Taigi tu vagilė, ne vagis,- tiesiog išspjovė žodžius Jimin.- Mes nusprendėme tave paleisti, jei paaiškinsi mums viską ir grąžinsi tai ką paėmei.
-Bet aš nieko nepaėmiau. Prisiekiu.
Jis atsiduso, prisistūmė kėdę ir atisėdo prieš mane. Kiti stovėjo už jo. Išskyrus Jin, taip pat nebuvo ir mano kuprinės.
- Kur...- pradėjau klausti, bet mane pertraukė.
- Čia aš uždavinėju klausimus! Pasakok, ko čia lindai!- krūptelėjau.
,,Jei nepasakysiu tiesos, bus problemų, bet aš jais nepasitikiu"
- O kas bus jei nesakysiu?- sukaupiau visą drasą ir pažiūrėjau į Jimin.
Jo akyse šmėstelėjo nuostaba. Kaip ir kitų vaikinų. Sulaukiau antausio.
- Bus dar skaubžiau negu dabar. Tu nežinai, kas mes tokie. Dabar pasakok!- Jimin žodžiai skambėjo grėsmingai.
YOU ARE READING
You Are My Everything
FanfictionGoda paprasta mergina, gyvenanti du skirtingus gyvenimus. Mokykloje iš jos tyčiojasi ir šaiposi, o po pamokų, kai ji atsistoja ant riedučių tampa kitokia. Visi nori išsiaiškinti, kas ta mergina. BTS mokyklos naujokai atsikraustę į Lietuvą iš Korėjos...