6. Kūno kultūra

88 10 0
                                    

Toliau vyko pamokos. Per matematiką sužinojau, kad rytoj per kūno kultūrą su mumis kartu bus devintokai ir aštuntokai, tai reiškia bus ir Suga. Reikės apgauti mokytoją.

Kitą dieną

Atėjo kūno kultūros eilė. Galvoaju, kaip išsisukti nuo pamokos. ,,Skauda pilvą, gal galvą, o gal tiesiog pamiršau aprangą? Aprangą galiu pasiimti, o kitais atvejais reikia raštelio. Truputį pabėgiosiu ir pasitemsiu koją. Bus geriausia."

Persirengiau ir nuėjau į salę. Vos man išėjus iš persirengimo kambario pasigirdo aiktelėjimai. Na tikrai atrodžiau gan klaikiai. Nubalnoti, seni kedai. Šortai nedengė mano kojų, kurios nuo važinėjimo riedučiais sustiprėjo. Ant rankų milžiniškos mėlynės nuo vakar. Plaukai surišti į netvarkingą kuodą. Kas gali būti geriau? O gal vertėtų sakyti baisiau?

Vos man įėjus į salę, iš vaikinų persirengimo kambario išėjo keturi vaikinai. Visus juos vakar mačiau. Ten buvo Jin, Suga ir dar du, kurių vardų nežinojau.

Vienas iš jų atrodė labai linksmas ir laimingas, tarsi saulės spindulėlis. Antras atrodė piktas, susirūpinęs.

Kiek vėliau atėjo kūno kultūros mokytoja.

- Sveiki mokiniai, kaip žinite, šiandien sujungtos trys klasės. Čia yra keturi nauji naujokai: Jin, Suga, Rap Monster ir J-hope. Keisti jūsų vardai, vaikinai.- visi ėmė juoktis. Jie linktelėjo, o aš šyptelėjau.- Taigi, kadangi turime tris pamokas, darysim krepšinio varžybas. Naujokai, išsirinkite dvi merginas į komandą.- jie pradėjo tartis.-O kitas komandas suskirstysiu aš.- pridėjo mokytoja.

Jie pradėjo tartis. Vėliau ėmė net ginčytis, tačiau galiausiai atsisuko ir Jin pasakė:

- Mes savo komandoj norime vienos merginos. Godos. Kitą, jei norite, parinkite jūs.

- Gerai, Goda, Saule, eikite prie naujokų.

Mano akys išsipūtė. Kokio velnio jiems manęs reikia komandoj? Jau ir taip per juos vaikštau visa mėlyna. Negi to jiems negana?

Nuėjau prie jų, bet net nepakėliau galvos ir nepasižiūrėjau į juos. Ne todėl, kad bijojau, bet todėl, kad nenorėjau jų matyti. Tai pastebėję mokiniai ėmė šnabždėtis.

,,Girdėjau, kad Goda įlindo į jų namus".

,,Aha, bet ar žinote dėl ko? Jie patys sako, kad ji atėjo vogti, o Maikas pasakoja, kad ji pas juos buvo kitais reikalais".

"Aha. Girdėjau. Matyt jiems nepatiko mūsų kelšytė. Matyt todėl jie ir išgražino ją".

"Ji tik bailė. Net nepasižiūrėjo į juos. Net nepakėlė galvos".

"Pasirinko jie nevykėlę. Ji nemoka žaisti krepšinio".

Nirėjau jiems atsikirsti, tačiau mokykloje aš esu niekas. Tik moksliukė, kuri gali tik gerai mokytis.

Tuo metu mokytoja jau buvo paskirsčiusi komandas.
1 komanda: Jin, Suga, Rap Monster, J-hope, aš ir Saulė.
2 komanda: Maiklas, Paulius, Andrius, Kipras, Jolanta, Urtė.
3 komanda: Tomas, Vitas, Jurgis, Jonas, Dovilė, Aistė.
4 komanda: Laurynas, Ignas, Saulius, Rimas, Kamilė, Irma.
5 komanda: Dovydas, Naglis, Petras, Mantas, Meda, Eivydė.
6 komanda: Mindaugas, Darius, Domas, Gabrielius, Andželika, Ana.

Ji mums liepė sugalvoti komandų vardus. Visi puolė tartis. Išskyrus mūsų komandą. Suga norėjo, kad mes vadintumėmės BTS. Man tai buvo labai keistas pavadinimas, bet ką padarysi...

Antroji komanda pasivadino ,,Vėtra'', trečioji - ,,Velniai", ketvirtoji - ,,Dubysa", penktoji - ,,Angelai", šeštoji - ,,Buliai".

Pirmi žaidė ,,Velniai" prieš ,,Bulius". Aš į juos nekreipiau dėmesio.

- Turėtum ieškoti jų silpnų vietų,- kažkas pasakė.

- Aišku, kad mano komanda prakiš. Kam dar stengtis?- leptelėjau neatsisukusi. Nežinojau, kas ten.

- Na vakar... nenorėjau to sakyti, bet... vakar buvai drąsi. Priešinaisi Jimin. Net jam įspyrei. Gyniei savo draugės paslaptį. Negi dabar pasiduosi tiems kvailiams be kovos? Neparodysi, kad esi stipri, kad gali už save pakovoti? Nusivyliau tavimi...

- Aš esu niekas šioje mokykloje. Po vakar per jus tapau kekše. Bet vistiek ačiū, kad bandei suteikti vilties...

- Na dėlto mane visi ir vadina J-hope.- jis mirktelėjo.

J-hope pov.

Su vaikinais sėdėjau ir stebėjau rungtynes staiga pamačiau, kad Goda net nežiūri į  aikštelę. Atsistojau ir nuėjau prie jos.

- Turėtum ieškoti jų silpnų vietų.- pasakiau.

- Aišku, kad mano komanda prakiš. Kam dar stengtis?- ji atšovė. Gal pasirinkom neteisingai... Po vakar maniau, kad ji niekada nepasiduoda. Niekam nenusileidžia.

- Na vakar... vakar buvai drąsi. Negi dabar pasiduosi tiems kvailiams be kovos? Neparodysi, kad esi stipri? Nusivyliau tavimi...- Pasakiau jai viską ką galvojau. Tikrai ja nusivyliau.

Ji man padėkojo, kad bandau ją padrąsinti, o aš pasijuokiau, kad dėl to mane vadina J-hope. Nors būtent to aš ir norėjau pasirinkęs šį vardą.

Grįžau prie vaikinų. Po kiek laiko Goda priėjo prie mūsų.

- 2 komandos puolimas stiprus, bet jie nemoka žaisti gynyboj. 3 komandoj reikia saugotis merginų. Nepaleisti jų. 4 komanda... ji silpna tikrai. 5 komanda gera gynyboj. 6 komanda... ją sunkiausia nugalėti, bet jie manęs bijo, nes aš nešu mirtį.- visi išsižiojom.- Kas? Per dešimt metų randi silpnąsias žmonių vietas.

- Mes dėl mirties.

- A taip. 6 komanda daugiausiai aštuntokai. Pernai jie sumanė, kad mane palietus galima mirti, tuo tiki iki dabar.

Pirmą kovą laimėjo ,,Buliai" komanda. Dabar žais ,,Vėtra" su ,,Angelais" . Tai reiškia, kad mes žaisim su ,,Dubysa". Galim kurti strategiją. Nors jos net nereikia. Goda su manimi bus gynyboj, Rap Monster, Jin ir Suga puolime. Rungtynes laimėjo ,,Angelai". Dabar mūsų eilė. Šias rungtynias laimėjom be vargo.

Dabar jau bus sunkiau. 6 komanda žaidžia su 5.

Nusprendėm, kad žaidžiant su abiem komandom Godą leisim į puolimą.

- Bet...

- Jokių bet,- užkirto Rap Monster.

- Aš niekada neįmetu!- suriko ji.

- Tu priešinaisi Jimin. Ir dabar nugalėsi. Pasitikėk savimi,- tarstelėjo J-hope.

Laimėjo 6 komanda. Dabar atėjo mūsų eilė.

You Are My EverythingWhere stories live. Discover now