-Clarice,esti gata?ma striga mama din sufragerie.
-Imediat ,mama!strig si incep sa imi strang lucrurile.
Imi iau laptopul de pe birou ,lecturile mele preferate din sertarul biroului si incep sa imi strang lucrurile de pe noptiera,dar o poza inramata frumos imi atrage atentia.Era o fotografie cu mine cu mama si cu tata inainte ca el sa moara.
Flashback
Stam toti trei in sufragerie si ne uitam la un film,dar o bataie in usa ne intrerupe.Tata se duce sa deschida usa
,iar eu cu mama suntem chiar in spatele lui.Cand tata apasape clanta ,pe partea cealalta a usii se aude un marait,asa ca parintii mei ma iau in brate si fug ,dar tata ramane in urma.John (tatal Claricei) pov:
Fug cat de repede pot ,dar raman in urma,asa ca ma prinde acel monstru si cand ma intoarce cu fata la el imi dau seama ca este un varcolac si stiu de ce a venit asa ca ii spun:
-Ia-ma pe mine in locul lor!si dupa ce termin propozitia simt cum incepe sa ma sfasie asa ca strig cu ultimele puteri:
-Te iubesc Clarice!Si pe tine Sharleze!spun si o aud pe Clarice cum striga ca nu vrea sa ma piarda ,dar e prea tarziu,deja mi-am dat duhul.EndFlashback
Clarice POV:Gandurile mele sunt intrerupte de o bataie in usa.
In tocul usii ovad pe mama mea cu parul ei saten prins intr-o coada simpla ,cu machiajul perfect si cu o fista mulata pana la genunchi de culoare neagra,o camasa de culoare alba ,dar mai larguta decat fusta.Are un zambet pe fata ,dar atunci cand ma vede se intisteaza.
-Clarice,draga,de ce plangi?spune cu o voce blanda.
Nici nu mi-am dat seama ca plang.Nu aveam destula putere sa spunceva asa ca am pasit timida catre ea si i-am aratat poza.
-Stiu,e greu pentru amandoua,dar vom pleca de aici pentru a scapa de gandurile negative.
-Da,ai dreptate.
-Stiu ca am ,dar acum ,hai,schimba-te si pregateste-te ca plecam.
Am dat afirmativ din cap drept raspuns si m-am indreptat spre baie pentru a-mi face rutina.
Mi-am dat pijamalele jos si am intrat in dus.Picaturile calde de apa imi alinau durerea.M-am dat cu gelul meu de dus care miroase a menta si apoi m-am clatit.Am iesit din dus si mi-am infasurat un prosop mare si pofos pe corp.Mi-am ales o rochita de primavara cu floricele si un plovaras in caz ca se face frig.M-am machiat normal si mi-am prins parul intr-o coada de cal.Mi-am incaltat balerinii si mi-am strans celelalte lucruri pentru ca mai apoi sa cobor cu valizele la masina,unde ma astepta mama.Buna!E prima mea carte si sper sa va placa si apropo daca nu va place nu lasati comentarii urate la adresa mea.Am scris ce mi-a trecut prin cap si mie imi place ce mi-a iesit.
CITEȘTI
O nouă viață,un nou destin
WerewolfClarice e o fata simpla dar totusi speciala.Ea a fost adoptata de catre o familie saraca fara copii la numai 3 ani .Dar nu isi aminteste ca a fost adoptata,deoarece dupa ceva timp de la adoptarea ei acei oameni au fost nevoiti sa o duca la spital di...