Cand imi aduc aminte ca i-am spus mamei ca ma gaseste pe pajiste.Deja o luasem razna. Dar ca sa ma asigur ma uit prin prejur sa stiu daca e aici.Nu e aici,ce ma fac?Cauta pe pajiste!!!Cine esti?Iti voi spune mai incolo,dar acum du-te si cauta-ti mama!
Nu am mai stat pe ganduri si am plecat.Am ajuns pe pajiste si ma uitam ingrijorata in departare ,dar nu era nimeni,chiar si lupul acela disparuse.Am decis sa caut si prin iarba deasa.
Eram pe cale sa ma dau batuta,cand am vazut telefonul mamei plin de sange. Am mers in continuare pana am gasit-o pe jos fara suflare.
Am chemat ambulanta,politia ,iar atunci cand au ajuns si au vazut tragedia politistii m-au luat pe mine si paramedicii pe mama.
Politistii m-au bagat in masina de politie pentru a le da informatii si a-i ajuta sa rezolve cazul .
In timp ce ei conduceau spre sectie,eu priveam ingandurata pe geam.Imi aminteam de toate clipele frumoase petrecute cu parintii:tata ducandu-ma la sectie ,pentru ca el acolo lucra si politistii stiu prin ce am trecut si cine sunt asa ca nu ma vor presa.Eu sunt prietena cu acesti politisti.
Am fost trezita din gandurile mele cand masina s-a oprit si cel mai bun prieten al tatalui meu se uita in oglinda retrovizoare.
-Esti bine,Clarice?spuse acesta cu o urma de tristete si ingrijorare in glas.
-Da,doar ca toate chestile astea imi dau dureri de cap.
Si nu minteam,chiar ma durea capul.
-Vrei o pastila de cap?
-Da.Multumesc.spun si intind mana pentru a lua medicamentul.Ai o sticla cu apa?
-Da,poftim.spune si imi intinde o sticla de o jumatate de litru.
-Mersi.
-Putem intra sau mai stam la povesti?se baga in discutie si celelalt politist,care era adjunctul tatalui meu.
Fara sa mai spun nimic am deschis portiera si am intrat ducandu-ma spre camera de interogatoriu.Tata ma aducea des aici si stiu fiecare camera pe derost.Odata am si interogat un criminal si am scos informatii de la el si asta la doar 3 ani si jumatate.
M-am asezat pe scaun si am asteptat sa fiu intrebata ce s-a intamplat.
-Ce s-a intam plat acolo?
I-am povestit totul in amanunt ,dar nu si de lupul cenusiu.El m-a ascultat atent dupa care mi-a spus:
-Uite ,Clarice!Noi te cunoastem de mult timp si vad pe fata ta ca ne ascunzi ceva.
-Pai ,nu voiam sa-ti spun dar trebuie.Cand ma plimbam,m-am intalnit cu...
Nu am reusit sa termin propozitia ca din camera de langa,care a fost biroul tatalui meu si acum este camera unde politistii strang informatii s-a auzit o bubuitura.Ne-am repezit acolo si am vazut un...Suspans.Ce mai faceti?Daca va place cartea votati si spuneti-le prietenilor de Wattpad sa ma urmareasca.Va pup.
CITEȘTI
O nouă viață,un nou destin
WerewolfClarice e o fata simpla dar totusi speciala.Ea a fost adoptata de catre o familie saraca fara copii la numai 3 ani .Dar nu isi aminteste ca a fost adoptata,deoarece dupa ceva timp de la adoptarea ei acei oameni au fost nevoiti sa o duca la spital di...