Ne-am repezit acolo si am vazut un politist pe jos,palid si avea ceva pe tot corpul. Erau urme adanci de gheare. Atunci privirea mi se incetosa si dupa ...negru.
Eram pe o pajiste frumoasa plina de flori. M-am uitat in jur si privirea mi-a cazut pe o fata care era cu spatele la mine,dar cand mi-a simtit privirea s-a intors si a fugit in directia mea. A venit,m-a luat in brate,dar eu stateam nemiscata de parca eram o statuie.Cand s-a dezlipit de mine, o priveam confuz.
-Pe mine ma cheama Clara!spuse ea parca citindu-mi gandurile.
-Eu sunt Clarice!Incantata.spun si ii intind mana.Aceasta o prinde.Dar ce caut eu aici?
-O sa iti explic totul la momentul potrivit.Dar acum tot ce-ti pot spune e sa nu te superi pe el cand afli cine e.Spune si se indeparteaza tot mai mult cu tot cu pajistea ,eu fiind trasa intr-un abis negru.Dar inainte sa ma trezesc spun:
-Pe cine?reusesc sa spun ,vocea mea auzindu-se ca un ecou.M-am ridicat in fund,durerea de cap cuprinzandu-ma.M-am asezat inapoi masandu-mi tamplele pentru a diminua durerea.
-Hei!a zis un baiat saten cu ochii de un albastru intunecat.
-Hei?zic putin confuza.Ci...
-Sunt Andrew,fiul ofiterului Justin.
-Aaa!!Si de ce...
-Am fost trimis aici sa-ti port de grija cat timp tata si cu ceilalti politisti vad ce-i cu politistul cazut si cu mama ta.Apropo,imi pare rau de parinti tai.(care nu sunt ei)a zis in soapta,dar eu tot am auzit.
-Ce-ai zis?
-Nimic.
-Cum adica nu sunt ei parintii mei?
-Iti voi explica atunci cand ajungem la casa ta temporara.
-Si unde e asta mai exact?
-La mine acasa.spuse el mandru.
-Cum adica la tine acasa?
-Adica pana iti gasim o casa in apropierea liceului stai la mine si,apropo,esti in banca cu mine la liceu.
-Stai,ce?Bine dar am amortit aici.
-Imediat plecam,trebuie doar sa chem doctorul.
-Dar sa nu....
-Doctore!!!!
-...strigi!
Atunci un doctor in jur de 30 de ani,urmat deo asistenta,se indreapta spre noi.
-Ce s-a intamplat?Ti-e rau,ai nevoie de ceva?
Ma uit la Andrew,apoi la doctor,apoi la Andrew si izbucnesc intr-un ras isteric,Andrew facand acelas lucru.
Nu prea am avut timp sa scriu . Nu ma luati la bataie. Va rog!!!
CITEȘTI
O nouă viață,un nou destin
WerewolfClarice e o fata simpla dar totusi speciala.Ea a fost adoptata de catre o familie saraca fara copii la numai 3 ani .Dar nu isi aminteste ca a fost adoptata,deoarece dupa ceva timp de la adoptarea ei acei oameni au fost nevoiti sa o duca la spital di...