Am ajuns intr-o padure... hmmm ,ciudat.
-Parca mergeam la o petrecere.
-E in padure.
-De ce?!-Pai sti ca majoritatea petrecerilor sunt in oras,nu?am dat aprobator din cap. Organizatorii au vrut sa fie cat mai originala.
-Bine.
Tot restul drumului am tacut. La un moment dat am ajuns la un....castel?
-Vi sau merg fara tine?
-Oh,scuze,vin.
Am intrat si ce am vazut m-a lasat gura-casca. O sala mare cu candelabre din diamante,mesele si scaunele fiind din rubin alb.
-Wow,eu chiar nu ma potrivesc acestui stil de petrecere.
-Nu te cred!se aude o voce din spatele meu. Ma intorc si vad un barbat cam pe la 23 de ani,saten si oarecum seamana cu mine. Dar ce m-a facut sa zambesc este ca purtam aceeasi nuanta de albastru la haine. Buna,eu sunt Drake.
-Hei. Eu sunt Clarice.
-Clarice si mai cum?
-Sincera sa fiu,nici eu nu stiu.
-Cum adica?
-Pot avea incredere in tine?
-Normal.
-Atunci hai sa mergem undeva unde sa nu fim auziti.
Am mers in spatele cladirii si ne-am pus pe balansoarul care era acolo printre alte plante.
-Pai?
-Iti voi spune doar pe scurt: Cand eram mica,tatal meu a murit sfasiat de catre o creatura salbatica fioroasa. Arata ca un lup,dar nu cred ca era unul.fata baiatului din fata mea s-a facut alba ca varul.
-Dar,Clarice,cum arata acel "lup"?
-Era mare de vreo 5 m,negru cu labutele albe si avea ochii rosii.
-Aha,scuze dar trebuie sa merg pana la un prieten sa vorbesc ceva cu el.
-OK,pa.
-Pa.
*Drake POV*
Cand Clarice mi-a spus cum arata m-am gandit imediat la tata. Plus ca el are temperamentul unui catâr. Am pornit spre masa la care statea el de obicei. Era acolo si vorbea cu Andrew,beta-ul haitei.
-Tata,trebuie sa vorbim!am spus pe un ton autoritar.
-Ce-ai mai facut? Nu-mi spune ca ai mancat hamburgeri stricati din nou,din cauza unui pariu.
-De data asta nu sunt eu de vina.el isi ridica sprancenele confuz.Tu esti,sau ai fost,de vina,tata!
-De unde pana unde?Eu n-am mai facut nimic de disprezece ani. Si nici razboaie n-am avut.
-Ma intorc.
Merg in locul unde am lasat-o pe Clarice.Dar.....
*Clarice P.O.V.*
Dupa ce Drake a plecat,eu m-am plimbat pe un camp gasit de.....cine credeti?De mine,normal!
Dar la un moment dat am auzit pe cineva strigandu-ma.Era Drake.Ce dragut e! Il iubesc,frateste bineinteles.Ma simt de parca ne stim de mici dar am fost separati.
-Clarice,Clarice!
-Da?
-Hai putin aici!
-De ce?
-O sa vezi!
CITEȘTI
O nouă viață,un nou destin
WerewolfClarice e o fata simpla dar totusi speciala.Ea a fost adoptata de catre o familie saraca fara copii la numai 3 ani .Dar nu isi aminteste ca a fost adoptata,deoarece dupa ceva timp de la adoptarea ei acei oameni au fost nevoiti sa o duca la spital di...