"Abia am ajuns si deja plecam?!"

81 3 1
                                    

         Cand am deschis usa,am vazut mult ros.Foarte,foarte mult roz.O,vai,se pare ca acel ofiter Justin e fostul adjunct al tatalui meu,si stiu asta pentru ca de fiecare data cand venea la noi acasa imi dadea lucruri roz.
         -Serios?!Roz?!
        -Ideea lu' tati!spune ridicand mainile de parca nu ar fi stiut nimic.I-am tras un pumn si am zis:
         -Ideea lu' mama(adica a mea,dăă)spun imitandu-l.
         -Esti rea!spune cu voce de copil.
         -Ce dragut din partea ta!spun sarcastica.Ma simt flatata.
         Nu am mai apucat sa zic nimic pentru ca i-a sunat telefonul.
         
     *Convorbire telefonica*(intre timp               Clarice plecase)

     -Alo!
     -Buna,Drake!Ce vrei?
     -Cum adica ce vreau?Azi e incoronarea ,ai uitat?!
     -Da...dar pot sa mai aduc pe cineva?
     -E om?
     -Nu.E ca noi.
     -Bine,atunci.
     -Mersi,pa.
     -Pa.

       *Convorbire telefonica incheiata*

      -Clarice!
      -Ce?
      -Ai rochii?
      -Ti se pare ca am haine de schimb?
      -Dar avem bani.
      -Cati?
      -Cat iti trebuie.
      -Atunci hai la cumparaturi.

      Cand am ajuns am mers direct la magazinul meu preferat de rochii.Mi-am ales una de culoarea albastru regal cu o palma mai sus de genunchi,cu niste pantofi argintii cu pietricele.

Mi-am ales una de culoarea albastru regal cu o palma mai sus de genunchi,cu niste pantofi argintii cu pietricele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Am ajuns "acasa" si m-am dus sa ma schimb.Am facut un dus,m-am machiat natural ,lasand pielea alba ca laptele dezvaluita.Mi-am ondulat parul si mi-am luat pantofii impreuna cu lanticul si bratarile tot de aceeasi culoare pe care le-am cumoarat azi cand Andrew nu era atent.Dar cel mai tare,sunt din argint.
    Cand am coborat l-am vazut pe Alexander la patru ace.
     -Deci...Unde plecam?
     -Surpriza.
     -Off.Abia am ajuns si deja plecam?!
     -Se pare ca da.
     Si am plecat.

O nouă viață,un nou destinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum