Mi-am lasat bagajele in port-bagaj si am urcat si eu in masina,pe locul pasagerului.
Pe drum am trecut pe langa o padure deasa si frumoasa.Eu ma uitam total absenta pe geam,dar ceva mi-a atras atentia si tot odata si curiozitatea.Din padure a iesit un barbat cam de 20 de ani .El avea ceva ciudat -avea ochii de culoarea sangelui.Nu am mai vazut niciodata asa ceva si m-am speriat ,ceea ce m-a facut sa-mi intorc capul spre mama mea ,care era concentrata la drum si sa-i spun:
-Pot sa stau langa tine,in fata?
-Sigur!Stai sa opresc.
Am oprit la un Peco(nu stiu cum se scrie)si am coborat din masina.Eram undeva in pustietate ,dar totusi erau destul de multi oameni.Noi am parcat in marginea strazii,langa masina noastra fiind o pajiste intinsa.
-Vrei o cafea?spune mama cand ajunge langa mine.Dau afirmativ din capsi o vad cum se indeparteaza ca mai apoi sa se opreasca sa ma astepte.Mai vrei ceva?
-ÎNGHETATA!!!!!!spun,pardon,strig si toti oamenii se intorc spre noi
-Ssssstttttt!!!!zice mama.Ce inghetata vrei?spune mama in soapta.
-Daca are,vreau cu menta si ciocolata, spun facand ochi de catelus.
-Si daca nu are?intreaba mama deja exasperata.
-Cu vanilie,spun eu,ma duc sa ma plimb prin imprejurimi pana iei tu tot.Ma gasesti pe pajiste.si cu asta am plecat ss ma plimb.
Ajunsa in iarba mare am inceput sa ma plimb.Am vazut in departare un lup si m-am oprit.Arata exact ca cel care mi-a sfasiat tatal,doar ca mai batran.Avea ochii albastrii ca ai mei si o blana neagra si deasa ,era de vreo 3 m.
Cand mi-am dat seama ca e acelasi care mi-a ucis tatal am inceput sa fug cu el pe urmele mele. Eram foarte rapida ,asa ca am reausit sa ajung inauntru inainte sa ma prinda.
Eram asa fericita ca am scapat incat nu m-am mai gandit la nimic altceva.Cand....Hei!!Mersi ca cititi.Scuze pentru greseli.
CITEȘTI
O nouă viață,un nou destin
WerewolfClarice e o fata simpla dar totusi speciala.Ea a fost adoptata de catre o familie saraca fara copii la numai 3 ani .Dar nu isi aminteste ca a fost adoptata,deoarece dupa ceva timp de la adoptarea ei acei oameni au fost nevoiti sa o duca la spital di...