Media: fuckingmischief
Yeni kapak için de teşekkürler, Demeter, efsanesin!
Şey, bu bölüm şey bölümü. Flashback.
Ve unutmadan, geçen bölümün kaldığı yer 2 Mayıs, 1978.
Bi' sonraki bölüm final.
☆
13 Eylül, 1977.
"Black, senin yüzünden kalp krizi geçireceğim."
Lily elinde bir sürü kitapla şaşkınca önündeki kitap rafına bakıyordu. Bitkibilim kısmından Tarihsel Kitaplar kısmına geçmişti ve kitapları dizmekte olan siyah saçlı çocuğu gördüğü anda şaşkınlıktan sinirlenemiyordu bile. Sirius rafın önünde eğilmiş, kitapları diziyordu.
"Ne?" dedi Sirius elinde rafa yarım koyulmuş kitapla dönerek. Yüzünde bir sırıtma vardı, "Bence gayet güzel oldu."
Lily'nin gördüklerini kavraması birkaç saniyesini almıştı. Sinirli miydi? Biraz. Ama güzel miydi gördükleri? Lily itiraf etmek istemese de hayran kalmıştı.
Sirius Black kitapları rengine göre dizerek adeta bir gökkuşağı yapmıştı rafı. Renkler kırmızıdan sarıya, sarıdan yeşile ve yeşilden maviye yavaş yavaş geçiyordu. Güzel olduğu kesindi. Lily'nin siniri yavaş yavaş hayranlığa geçerken kitapları ihmalce yere bırakarak rafı izlemek için biraz da yaklaştı.
"Aslında pati resimi olacaktı ama zor olduğunda böyle yaptım," diye devam etti Sirius rafa dönerek, "hem tarihsel kısmın biraz renklendirilmeye ihtiyacı vardı, kimse Rappaport yasasını umursamıyor. Ve eğer yardım etmek lütufunda bulunursan, sağ köşede adımı yazmaya çalışıyorum. Elinde beyaz kapaklı bir kitap var mı?"
Lily Sirius'un kendini nasıl yaptığına kaptırdığını görünce, sinirinin soğuduğunu hissetti. Her ne kadar istemese de iç çekti ve sonunda gözlerini raftan çekerek Sirius'a döndü.
"Bunu düzeltmemiz gerekecek," dedi.
"Ne?" dedi Sirius ona dönerek. Kaşlarını çatmıştı, kitaplardan biri hala elindeydi. Arkasında beyaz kitaplarla rengarenk fonda beceriksiz bir S ve büyük ihtimal I olan harflerin parladığını görüyordu, "Kafanı mı yedin? Beş saatimi buna harcadım!"
Lily de kötü hissediyordu - eh, sonuçta ne kadar emek harcadığı malumdu ve gerçekten de güzel olmuştu. Gözlerini tereddütle rengarenk kitaplığa çevirdi ve yeniden Sirius'a döndü, "Evet ama yine de Madam Levre biz gittikten sonra bunların yerini değiştirecektir. O yapmasa bile Profesör McGonagall bunu görürse çıldırır. Her türlü, birisi yerini değiştirir."
Sirius iç çekerek rafa döndü, Lily'nin haklı olduğunu o da anlıyordu. Onlar bunu düzeltmeseler bile birileri sonunda düzeltecekti.
"Hiç değilse güzel olduğunu itiraf et," dedi sırıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Should Be Hard | Jily • Çapulcular
FanfictionSaf sevgi büyü değil, sihirdir. Ezelden vardır ve insan tarafından değiştirilmemiştir. ~Hippolyta Evenuck ★ Alışıldıktan biraz farklı bir Jily. ★ Harry Potter Fandomu.